ترکیه به علت شیوع کرونا خروج افراد بالای 65 سال را از خانه ممنوع نمود

به گزارش مجله فازنما، ترکیه خروج افراد بالای 65 سال و افراد دچار بیماری های مزمن را که در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر هستند، از خانه هایشان به جز موارد استثنایی ممنوع نمود.

ترکیه به علت شیوع کرونا خروج افراد بالای 65 سال را از خانه ممنوع نمود

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی بر اساس بیانیه وزارت کشور ترکیه پزشکان، داروسازان، کارکنان بهداشتی، شهرداران، استانداران، کارکنان سرویسهای اجتماعی و سایر مقامات عمومی که نقش های ضروری دارند از این محدودیت مستثنی هستند و می توانند در صورتی که بیماری جدید مانند سرطان نداشته باشند، به کارشان ادامه دهند.

وزارت کشور ترکیه افزوده است افرادی که این محدودیت بر آنها اعمال می گردد، اگر مجبور به مسافرت یا خروج از خانه باشند باید با تماس با شماره های تعیین شده اجازه رسمی بگیرند.

بر اساس مقررات اعلام شده در این باره شهروندان ترکیه که بالای 65 سال هستند و/یا بیماری های مزمنی مانند اختلال دستگاه ایمنی، بیماری مزمن ریوی، آسم، بیماری انسدادی مزمن ریه، بیماری قلبی-عروقی، فشار خون بالا، بیماری کلیوی، بیماری کبدی دارند و افرادی که داروهای مهارنماینده دستگاه ایمنی مصرف می نمایند، از ترک کردن خانه یا راه رفتن در محل های باز مانند پارک ها و باغ ها ممنوع می شوند.

همچنین گروه هایی برای برطرف نیازها و حمایت از افراد قرنطینه شده در خانه بر اساس این مقررات با هماهنگی فرمانداران و بخشداران تشکیل خواهند شد.

ترکیش ایرلاین، هواپیمایی ملی ترکیه نیز اظهار داشت دیگر به افراد 65 ساله و بالاتر بلیط نخواهد فروخت.

همچنین بر اساس دستور وزارت کشور ترکیه از روز یکشنبه 3 فروردین رستوران ها، شیرینی فروشی ها و محل های کار مشابه فقط می توانند سفارش های آنلاین و بیرون بر را قبول نمایند.

ترکیه تا روز یکشنبه 3 فروردین 947 مورد ثابت شده کووید-19 شامل 21 مورد مرگ ناشی از آن گزارش نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 174

به "ترکیه به علت شیوع کرونا خروج افراد بالای 65 سال را از خانه ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه به علت شیوع کرونا خروج افراد بالای 65 سال را از خانه ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید