هتل ریو کایا بلک ، آنتالیا

به گزارش مجله فازنما، ریو کایا بلک (Riu Kaya Belek) هتلی پنج ستاره در منطقه بلک واقع در جنوب ترکیه است.این هتل در مکانی زیبا و در میان جنگل بزرگ کاج های معطر قرار گرفته است.

هتل ریو کایا بلک ، آنتالیا

هتل مدعی است تا کنون از مهمانان زیادی از کشورهای اروپایی و روسیه پذیرایی کرده است.

اتاق های هتل که از مناظر دریا و جنگل برخوردارند، برای راحتی هر چه بیشتر مهمانان طراحی شده و به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، تهویه مطبوع مرکزی، سرویس بهداشتی، وان، سشوار، شامپوهای مخصوص در حمام، مینی بار، سیستم اعلام حریق و غیره مجهز می باشد.

ریو کایا بلک 506 اتاق دارد که بیشتر آنها را تیپ استاندارد تشکیل می دهد (446 اتاق).

سایت هتل به آدرس kayahotels.com.tr، با اشاره به برنامه های گسترده ای که ریو کایا بلک برای تفریح و سرگرمی بچه ها دارد، گفته این هتل از همان ابتدای افتتاح، مقصد خانواده هایی بوده که با بچه ها خود به این نقطه مسافرت می نمایند.

از جمله این برنامه ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود: اجرای برنامه توسط تیم انیمیشن هتل، مینی کلاب (برای سنین 4 تا 12 سال)، باشگاه نوجوان (برای سنین 13 تا 16 سال)، پارک آبی، استخر بچه ها، جکوزی، آب پاش بازی، ترامپولین، زمین چمن و منطقه ویژه بازی، پلی استیشن، کالسکه سواری، رستوران بچه ها، آشپزخانه بچه ها، بوتیک بچه ها، اتاق خواب، کارگاه آموزشی صنایع دستی، دوچرخه سواری، کتابخانه، سینما، کافی نت، مینی بسکتبال، مینی والیبال و مینی فوتبال.

در رستوران های هتل می توانید انواع خوراکی های لذیذ ترکی و بین المللی را بچشید. در ضمنً ریو کایا بلک مکانی ایده آل برای پرداختن به انواع ورزش ها است.

علاوه بر باشگاه ورزشی، 5 زمین فوتبال، 10 زمین تنیس و یک زمین گلف با 18 سوراخ، مجتمع ورزشی چندمنظوره سرپوشیده هتل که در فضایی به وسعت 3000 مترمربع بنا شده، از مهمانان پذیرایی می نماید.

در این هتل می توان به ورزش ها و تفریحاتی همچون مینی گلف، بیلیارد، اسب سواری، والیبال ساحلی، بسکتبال، دوچرخه سواری، موج سواری، قایق سواری، اسکی روی آب، پاراسیلینگ، جت اسکی، بوچیا و غیره پرداخت.

اسپا و مرکز سلامتی هتل نیز با امکاناتی از قبیل حمام ترکی، سونا، ماساژ، جکوزی، مرکز تناسب اندام، آرایشگر مو، سالن زیبایی و سولاریوم در خدمت مهمانان است.

این هتل تا کنون جوایز متعددی به دست آورده است.

بنا به گفته سایت هتل، ریو کایا بلک عناوینی همچون Certificate of Excellence Winner 2012 و Travelers Choice Award Winner 2012 و Certificate of Excellence Award 2011 را از سایت تخصصی Tripadvisor که در حوزه گردشگری فعالیت می نماید، کسب کرده است.

بخش دیگری از امکانات هتل:

سالن برگزاری همایش، وای فای رایگان در لابی، دو استخر بزرگ روباز و یک استخر سرپوشیده، دوره های آموزش پایکوبی، سرویس 24 ساعته اتاق، سرویس بیدارباش، درمانگاه، پزشک، پرستار بچه، کافی نت، مرکز خرید، خشکشویی و اطوشویی و...

ریو کایا بلک از شهر Kadriye 2.5 کیلومتر، از فرودگاه 27 کیلومتر، از آنتالیا 35 کیلومتر، از شهر Kemer 70 کیلومتر، و از شهر باستانی ترمسوس نیز 70 کیلومتر فاصله دارد.

جهت مشاهده موقعیت هتل در نقشه گوگل اینجا کلیک کنید.

منبع: لست سکند
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 38

به "هتل ریو کایا بلک ، آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ریو کایا بلک ، آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید