تور ارزان آلمان: برترین هتل های 4 ستاره فرانکفورت؛ شهر مهم مالی در آلمان

به گزارش مجله فازنما، فرانکفورت شهری قدیمی است که تنوع فرهنگی بالایی دارد و جاذبه های دیدنی آن گردشگران بسیاری را به این شهر روانه می نماید؛ با انتخاب هتل های 4 ستاره در این شهر سفری با خاطرات شیرین و رویایی را تجربه خواهید کرد.

تور ارزان آلمان: برترین هتل های 4 ستاره فرانکفورت؛ شهر مهم مالی در آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

فرانکفورت یکی از بزرگ ترین و پررفت و آمدترین شهرهای آلمان در استان هسن (Hessen) در مرکز آلمان است. این شهر که در مجاورت رودخانه ماین واقع شده است، در بخش جنوبی آن، جنگل شهر فرانکفورت که بزرگ ترین جنگل آلمان در محدوده شهری محسوب می گردد، قرار گرفته است. با در نظر گرفتن این شهر زیبا به عنوان یک شهر جهانی، دیر زمانی است که تبدیل به یک مرکز مهم برای فعالیت های فرهنگی و گردشگری شده است. علاوه بر آن در فرانکفورت موزه های هنری و گوناگون بسیاری در کنار گالری و باغ های تماشای وجود دارد که این شهر را برای علاقه مندان مجذوب نماینده تر نموده است. انتخاب محل اقامت همواره اهمیت زیادی دارد؛ با انتخاب هتل های مجلل در این شهر اقامتی رویایی را تجربه خواهید کرد.

در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل های 4 ستاره فرانکفورت و خدمات آن ها آشنا شوید.

  • هتل ماریتیم فرانکفورت (Maritim Hotel Frankfurt)
  • هتل ساووی (Savoy Hotel)
  • هتل اچ فور فرانکفورت مسه (H4 Hotel Frankfurt Messe)
  • هتل شراتون آفنباخ (Sheraton Offenbach Hotel)
  • هتل مرکور کیسرهف سیتی سنتر (Mercure Hotel Kaiserhof City Center)
  • هتل امادیوس فرانکفورت (Hotel Amadeus Frankfurt)
  • هتل الکساندر ام زو (Alexander am Zoo)
  • هتل بریستول (Bristol Hotel)
  • هتل کلت فرانکفورت سیتی (Hotel Cult Frankfurt City)

هتل ماریتیم فرانکفورت (Maritim Hotel Frankfurt)

هتل ماریتیم فرانکفورت هتلی زیبا با معماری خاص و فوق العاده است که دسترسی بسیار عالی به مراکز خرید و سیستم حمل و نقل شهری از جمله خطوط مترو دارد. از آنجا که در طراحی این ساختمان از شیشه استفاده شده است، در هر جای این هتل می توانید از برترین منظره ها شهر لذت ببرید.

اتاق های هتل از ظرافت و زیبایی بالایی برخوردار هستند و رنگ های متنوعی در طراحی داخلی آنان استفاده شده است. همه اتاق ها پنجره های بزرگ و نورگیر دارند و مهمانان می توانند در هر موقع از شبانه روز از تماشا منظره شهر لذت ببرند. همه اتاق ها در این هتل مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار هستند.

صبحانه با تنوع بسیار هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و هتل دارای رستوران های متنوعی است که جوابگوی هر ذائقه ای است و غذاهای لذیذ بین المللی و ژاپنی در آنجا طبخ می گردد. بار هتل نیز با انواع نوشیدنی ها و تنقلات از مهمانان خود پذیرایی می نماید.

هتل دارای یک باشگاه ورزشی مجهز به لوازم ورزشی نو و استخری بزرگ است که مهمانان در اواقات فراغت خود می توانند از امکانات آن بهره ببرند و در نهایت برای ریلکس کردن به سونای آن مراجعه نمایند.

هتل 5 دقیقه پیاده از ایستگاه قطار Messe S-Bahn و ایستگاه متروی Festhalle/Messe، از ایستگاه اصلی فرانکفورت 15 دقیقه پیاده، برج اصلی 1.6 کیلومتر، منطقه رومربرگ فرانکفورت 2.3 کیلومتر، از زیل حدود 2.4 کیلومتر و 8.9 کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت فاصله دارد.

  • آدرس: Theodor-Heuss-Allee 3, 60486 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 542 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، مرکز اسپا و سلامت، سونا، استخر روباز، استخر سرپوشیده، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، کرایه دوچرخه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، محل معین برای سیگار کشیدن، اتاق های ضدآلرژی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل ساووی (Savoy Hotel)

هتل ساووی هتلی 4 ستاره و مدرن است که در کنار ایستگاه اصلی شهر فرانکفورت قرار گرفته است و امکانات قابل قبولی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. اتاق های هتل با وسایل ساده اما مدرن و نو دکور شده و همه اتاق های آن مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون هستند و آب معدنی نیز بصورت رایگان در اتاق ها برای مهمانان قرار داده می گردد.

صبحانه با نان های تازه و شیرینی های لذیذ در کنار نوشیدنی های گرم و سرد هر روزه در رستوران هتل سرو می گردد و مهمانان می توانند برای تست نوشیدنی های گوارا و خوردن تنقلات متنوع به بار هتل مراجعه نمایند.

هتل دارای یک مرکز تناسب اندام کوچک و استخری سرپوشیده است که مهمانان می توانندبه آن مراجعه نمایند و لحظات مهیجی را تجربه نمایند. امکانات ماساژ نیز در این بخش برای مهمانان مهیا است.

هتل از ایستگاه مرکزی فرانکفورت، 0.8 کیلومتر از Stadel Art Museum، از زیل حدود 1.6 کیلومتر، از موزه ارتباطات فرانکفورت 0.7 کیلومتر، از برج اصلی 0.8 کیلومتر، از رومربرگ 1.2 کیلومتر، موزه یهودی فرانکفورت 0.6 کیلومتر و 9.1 کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه مند به پیاده روی، پیاده روی شهری و معماری انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Wiesenhüttenstr. 42, Bahnhofsviertel, 60329 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 144 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، مرکز اسپا و سلامت، سونا، استخر روباز، استخر سرپوشیده، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، صبحانه در اتاق، دوچرخه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل اچ فور فرانکفورت مسه (H4 Hotel Frankfurt Messe)

هتل اچ فور فرانکفورت مسه هتلی لوکس و زیبا با امکانات بی نظیر است که در نزدیکی جنگل شهر فرانکفورت قرار گرفته است و منظره فوق العاده ای را به مهمانان خود ارائه می نماید و مهمانان بی شک از حضور در این هتل در کنار امکانات عالی و قرار گرفتن در کنار جنگلی سرسبز و بانشاط سفری منحصر به فرد را تجربه خواهند کرد.

اتاق های مدرن هتل که با لوازم شیک و نو مبله شده، دارای پنجره های بزرگ و قدی هستند که مهمانان می توانند از تماشا منظره جنگل در اتاق خود لذت ببرند؛ بسیاری از اتاق ها دارای تراس هستند که می تواند یک گزینه عالی برای خوردن یک چای عصرگاهی باشد. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، حمامی شیک با لوازم بهداشتی و تلویزیون هستند و تمام امکانات رفاهی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

غذاهای محلی آلمانی و بعلاوه غذاهای بین المللی در رستوران هتل برای مهمانان سرو می گردد. بار هتل نیز یک گزینه عالی برای مهمانان خواهد بود که می توانند با خوردن نوشیدنی های متنوع در کنار دوستان یا خانواده خود لحظات خوبی را سپری نمایند. هتل از فرودگاه فرانکفورت 12 کیلومتر، از ایستگاه مرکزی فرانکفورت 4.9 کیلومتر، از رومربرگ 6.2 کیلومتر و برج اصلی 5.4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 180, 65933 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 236 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق خانوادگی، تراس، اینترنت بی سیم، مرکز اسپا و سلامت، سونا، استخر روباز، استخر سرپوشیده، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، صبحانه در اتاق، رستوران، دوچرخه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، مرکز تجاری، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل شراتون آفنباخ (Sheraton Offenbach Hotel)

اگر در سفر خود به فرانکفورت قصد دارید در یک محیط متفاوت اما رویایی و آرام اقامت داشته باشید، هتل شراتون آفنباخ یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. شما از همان بدو ورود و تماشا ساختمان اصلی هتل عاشق آن می شوید. اگرچه این هتل با مرکز شهر 10 دقیقه فاصله دارد، اما یک انتخاب فوق العاده و تجربه ای منحصر به فرد خواهد بود.

اتاق های هتل با لوازم ساده اما شیک مبله شده و توازن بسیاری بین رنگ هایی که در طراحی آن استفاده شده است، وجود دارد. همه اتاق ها در این هتل مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار است.

امکانات بسیاری در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است که در مدت اقامت خود لحظات خوبی را سپری نمایند. امکانات استخر و سونا در کنار ماساژ تعدادی از تفریحات در این هتل است. خدمات زیبایی نیز در این هتل برای مسافرین در دسترس است.

رستوران هتل غذاهای لذیذ متنوعی را برای مهمانان خود سرو می نماید؛ بعلاوه در فصل های خوش آب و هوا مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را در تراس هتل و در فضایی سرسبز نوش جان نمایند. بار هتل نیز با نوشیدنی های متنوع آماده خدمت رسانی به مهمانان خود است.

هتل 20 دقیقه با قطار از فرانکفورت مرکزی، 3 دقیقه پیاده از ایستگاه Marktplatz S-Bahn، از موزه هنر مدرن فرانکفورت 5.5 کیلومتر، از باغ وحش فرانکفورت 4.5 کیلومتر و فرودگاه فرانکفورت 14.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Berliner Strasse 111, 63065 Offenbach, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 221 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق خانوادگی، تراس، باغ، اینترنت بی سیم، مرکز اسپا و سلامت، سونا، استخر روباز، استخر سرپوشیده، ورود حیوانات خانگی مجاز است، بار، صبحانه در اتاق، رستوران، دوچرخه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، مرکز تجاری، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل مرکور کیسرهف سیتی سنتر (Mercure Hotel Kaiserhof City Center)

هتل مرکور کیسرهف سیتی سنتر هتلی مدرن و زیبا است که مهمانان از همان زمان ورود خود به این هتل و رفتار محبت آمیز کارمندان مجذوب این هتل می شوند. فضای گرم و محبت آمیز این هتل در کنار امکانات عالی که برای مهمانان خود در نظر گرفته است آن را به هتلی دوست داشتنی و برتر در میان هم رده های خود تبدیل نموده است.

تمامی اتاق ها دارای دکوری مدرن هستند و همه امکانات برای راحتی مهمانان فراهم شده است. کاغذ دیواری های متنوع و رنگی با پرده های حریر در کنار روتختی های زیبا، هارمونی ظریفی ایجاد نموده که محیط اتاق ها را دلچسبتر نموده است. اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و مرمرین هستند.

صبحانه بصورت بوفه ای و در طیف وسیعی از نان ها، میوه ها و نوشیدنی ها همه روزه برای مهمانان تهیه می گردد و حتی کسانی که علاقه ای به این وعده غذایی ندارند، به خوردن صبحانه تشویق می شوند. مهمانان برای خوردن ناهار و شام خود می توانند به رستوران های متنوعی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه نمایند و با قرار گرفتن در میان مردمان بومی سفر خود را هیجان انگیزتر نمایند.

هتل از ایستگاه قطار فرانکفورت و ایستگاه متروی Hauptbahnhof حدود 247 متر، از موزه یهودی فرانکفورت 0.8 کیلومتر، از موزه ارتباطات فرانکفورت 0.7 کیلومتر، از برج اصلی 0.6 کیلومتر، از رومربرگ 1.1 کیلومتر و فرودگاه فرانکفورت 9.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Kaiserstrasse 62-64, Bahnhofsviertel, 60329 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 76 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، صبحانه در اتاق، رستوران، دوچرخه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، مرکز تجاری، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی)

هتل امادیوس فرانکفورت (Hotel Amadeus Frankfurt)

هتل امادیوس فرانکفورت هتلی در مرکز شهر فرانکفورت است که امکانات باکیفیتی را برای مهمانان خود عرضه می نماید. اتاق های هتل با لوازمی با رنگ آبی الماسی مبله شده و همین موضوع باعث شده است تا آرامش بیشتری را به مهمانان منتقل کند. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، کمد لباس و حمامی با لوازم بهداشتی است.

رستوران هتل نیز غذاهای بین المللی را در محیطی زیبا و کلاسیک سرو می نماید و این بخش از هتل می تواند یک گزینه عالی برای خوردن شامی رمانتیک باشد. در این رستوران حتما به پیشنهاداتی که کارمندان آن برای نوشیدنی به شما می دهند توجه کنید و با خوردن نوشیدنی خاص، طعم غذای خود را ماندگارتر کنید.

هتل تا باغ وحش فرانکفورت 4.5 کیلومتر، تا کلیسای جامع کاتولیک سنت بارتولومیو 5.6 کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت 7.1 کیلومتر، رومربرگ 5.6 کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت 16.1 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به خرید لباس، گشت و گذار و کاوش قدیمی شهر هستند.

  • آدرس: Röntgenstraße 5, Bergen Enkheim, 60388 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 160 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، دوچرخه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، مرکز تجاری کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، فارسی)

هتل الکساندر ام زو (Alexander am Zoo)

هتل الکساندر ام زو هتلی زیبا در یک موقعیت عالی است که در کنار باغ وحش فرانکفورت قرار گرفته است. دسترسی به بخش های مختلف از این هتل بسیار راحت است و می تواند یک آغاز ایده آل برای گشت شهری در فرانکفورت باشد.

اتاق های هتل به سبک ایتالیایی مبله شده است و منظره فوق العاده و پانارومایی از شهر را به مهمانان خود هدیه می دهد. اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، مینی بار، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند و همه امکانات برای رفاه حال مسافران در آن ها در نظر گرفته شده است.

صبحانه به صورت سلف سرویس همه روزه برای مهمانان تهیه می گردد و با انواع نوشیدنی های گرم و سرد از مهمانان پذیرایی می گردد. مهمانان می توانند برای ناهار و شام خود به رستوران های متعددی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه نمایند و با طعم غذاهای محلی فرانکفورت آشنا شوند.

هتل تا باغ وحش فرانکفورت 400 متر، تا موزه یهودی فرانکفورت 1.3 کیلومتر، تا موزه هنر مدرن 1.5 کیلومتر، تا کلیسای جامع 1.5 کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل انتخاب خوبی برای مسافران علاقه مند به خرید لباس، خرید و کاوش شهر قدیمی هستند.

  • آدرس: Waldschmidtstraße 59-61, Frankfurt City Centre (Old Town), 60316 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 66 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، سونا، اتاق بخار، صبحانه در اتاق، بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، مرکز تجاری، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، فارسی، روسی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی)

هتل بریستول (Bristol Hotel)

هتل بریستول در قلب شهر فرانکفورت قرار گرفته است و به همین منظور از هتل های مناسب در این شهر است که دسترسی به بخش های مختلف شهر را آسان می نماید و یک آغاز فوق العاده برای گشت شهری خواهد بود. نورپردازی های مختلفی که در بخش های مختلف هتل اجرا شده، در شب آن را درخشان تر می نماید و محیط رمانتیک و آرامش بخشی را برای مهمانان خود ایجاد نموده است.

اتاق های هتل با دکوری ساده و در عین حال زیبا مبله شده و تمام امکانات از قبیل تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی اختصاصی در آن لحاظ شده است.

صبحانه با طیف وسیعی هر روزه برای مهمانان تهیه می گردد و مهمانان می توانند در تراس هتل صبحانه خود را میل نمایند و از فضای زیبا و با نشاط هتل بهره ببرند. بار هتل یکی از ویژگی های برجسته این هتل است که دکور آن در ابتدا شما را مجدوب می نماید؛ رنگ قرمز و نورپردازی های مختلف در آن فضای خاصی را ایجاد نموده است که با خوردن نوشیدنی های پیشنهادی مسئول بار، این فضا را برای مهمانان دلچسب تر می نماید.

هتل 2 دقیقه پیاده از ایستگاه مرکزی فرانکفورت، تا برج اصلی 1.1 کیلومتر، تا موزه یهودی فرانکفورت 1.1 کیلومتر، تا رومربرگ 1.7 کیلومتر و 8.9 کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت فاصله دارد.

  • آدرس: 15, Gallusviertel, 60327 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 145 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، مرکز تجاری، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی)

هتل کلت فرانکفورت سیتی (Hotel Cult Frankfurt City)

هتل کلت فرانکفورت سیتی آخرین هتل در فهرست برترین هتل های 4 ستاره در شهر فرانکفورت است که در منطقه Sachsenhausen قرار گرفته است و به مراکز خرید دسترسی بسیار راحتی دارد و گردشگران به راحتی می تواند به هر جا که تمایل داشته باشند سر بزنند.

اتاق های هتل بسیار نورگیر هستند و با وسایلی ساده مبله شده اند و مهمانان اقامت خوبی را در آن تجربه خواهند کرد. در تمامی اتاق های هتل تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمام وجود دارد و مینی بار نیز هر روزه برای آنان شارژ می گردد.

مهمانان می توانند از خوردن صبحانه خود در تراس هتل که منظره بی نظیری به شهر دارند، لذت ببرند. رستوران های متنوعی در این محله وجود دارد که گزینه های عالی برای صرف ناهار و شام است. مهمانان بعلاوه می توانند از سونای هتل با پرداخت هزینه اضافی و ماساژ نیز استفاده نمایند.

هتل تا کلیسای جامع فرانکفورت 1.4 کیلومتر، تا موزه هنر مدرن 1.4 کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت 2.5 کیلومتر، تا فرودگاه فرانکفورت 10.7 کیلومتر و تا برج اصلی حدود 2.2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به موزه ها، منظره ها و گشت و گذار است.

  • آدرس: Offenbacher Landstrasse 56, Sachsenhausen, 60599 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 75 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اتاق خانوادگی، ماساژ، سونا، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، مرکز تجاری، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

آنچه ذکر شد برترین هتل های 4 ستاره فرانکفورت بود؛ بی شک تعداد این هتل ها بسیار بیشتر است، اما کوشش شد هتل هایی ذکر گردد که در نوع خدمات و موقعیتی که دارند، برترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1366

به "تور ارزان آلمان: برترین هتل های 4 ستاره فرانکفورت؛ شهر مهم مالی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: برترین هتل های 4 ستاره فرانکفورت؛ شهر مهم مالی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید