5 میلیارد تومان برای منطقه گردشگری گردوی اراک هزینه شد

به گزارش مجله فازنما، رئیس شورای شهر اراک گفت: چیزی نزدیک به پنج میلیارد تومان به منظور منطقه گردشگری گردو تا به امروز هزینه نموده ایم.

5 میلیارد تومان برای منطقه گردشگری گردوی اراک هزینه شد

با تور ارزان عمان تابستان 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، اسماعیل تاج آباد ظهر امروز در جلسه مشترک کارگروه گردشگری و ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی که در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار گردید با اشاره به منطقه گردشگری گردو و ادعای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نسبت به اینکه شهرداری دررابطه با آمادگی خود برای سرمایه گذاری در منطقه گردشگری دره گردو پاسخی ارائه ننموده است گفت: با وجود مغایرت فرمت قرارداد تعیین شده از سوی میراث فرهنگی برای سرمایه گذاری شهرداری به منظور منطقه گردشگری دره گردو، شهرداری تا به امروز نزدیک به پنج میلیارد تومان در این منطقه هزینه نموده است.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور انتقال آب به این منطقه برای درختکاری و موارد دیگر سه کیلومتر خط انتقال اجرا شده است، یک میلیارد تومان برای منبع آب هزینه نموده ایم و آسفالت جاده آن تا میدان کوهنورد را انجام داده ایم.

رئیس شورای شهر اراک توضیح داد: فرمت قراردادی که برای شهرداری ارسال شده با قرارداد یک سرمایه گذار معمولی یکی است و شرایطی که در شهرداری وجود دارد با سرمایه گذاری معمولی متفاوت است.

تاج آباد بیان نمود: نوع بودجه ها و شرایط حاکم در شهرداری به گونه ای است که قراردادی که با دولت بسته می گردد باید به شکلی باشد که در ماهیت آن با مشکل روبرو نشویم.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به مغایرت فرمت قرارداد ارسال شده برای شهرداری به منظور سرمایه گذاری در منطقه گردشگری گردو ضروری است که فرمت آن تغییر یابد و تناسبی بین این قرارداد با شرایط بودجه ای حاکم بر شهرداری ایجاد گردد.

رئیس شورای شهر اراک مطرح نمود: ضروری است که دست شورای شهر و شهرداری را در این منطقه باز بگذارند تا در بخش های دولتی این دره درختکاری انجام گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 161

به "5 میلیارد تومان برای منطقه گردشگری گردوی اراک هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 میلیارد تومان برای منطقه گردشگری گردوی اراک هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید