هراس فرانسه از واکنش عمومی به افزایش محدودیت های کرونایی

به گزارش مجله فازنما، خبرگزاری خبرنگاران- دولت فرانسه از بیم واکنش عمومی و مسائل مالی از اجرای محدودیت های کرونایی خودداری می نماید.

هراس فرانسه از واکنش عمومی به افزایش محدودیت های کرونایی

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، به رغم محدودیت های رفت و آمد که بعد از ساعت 6 عصر اجرا می گردد، محدودیت های نو اعمال نمی گردد. به طور میانه روزانه همچنان بیش از 300 مورد مرگ ناشی از کرونا وجود دارد و به طور کلی 80 هزار نفر تا به امروز جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند؛ بنابر این دولت فرانسه در اعمال محدودیت های نو خیلی محتاط است، زیرا مردم آن را نمی پذیرند.

مشکل دیگری وجود دارد و آن گونه آفریقای جنوبی است که در شمال شرق فرانسه شناسایی شده است و کارشناسان نمی دانند چطور به آنجا رسیده است. این گونه ای است که خیلی مسری تر است و آن ها بیم آن دارند که این ویروس تعداد افراد آلوده و تعداد بیمارانی را که راهی بیمارستان می شوند، افزایش می دهد.

اوضاع بیمارستان ها تقریبا هم اکنون بحرانی است و علاوه بر این فرایند واکسیناسیون خیلی نسبت به دیگر کشور های اروپایی کند است. فقط 3 میلیون نفر از جمعیت این کشور واکسینه شده اند. اما برای مثال در انگلیس تقریبا 12 میلیون نفر واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1171

به "هراس فرانسه از واکنش عمومی به افزایش محدودیت های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس فرانسه از واکنش عمومی به افزایش محدودیت های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید