مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی فردا برگزار می گردد

به گزارش مجله فازنما، آیین اختتامیه جشنواره ملی خلاقیت، نو آوری و کار آفرینی امروز(24 اسفندماه) با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران، وزارت آموزش و پرورش و سازمان های دیگر در سالن همایش فردوسی این بانک برگزار می شود.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی فردا برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، مخاطبین این جشنواره که با مجوز معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت ناحیه دو شهرری برگزار شده است، دانش آموزان، اولیای دانش آموزان، فرهنگیان، و دانشجو معلمان هستند که در محور های علمی مختلف ایده های خلاقانه خود را ارائه داده اند.

در این مراسم ضمن ارایه گزارش از فرآیندهای منحصر به فرد جشنواره، ایده های منتخب طلایی، نقره ای، برنزی و شایسته تقدیر از شرکت کنندگان که شامل دانش آموزان، اولیا و مربیان سراسر کشور ،مدارس ایرانی خارج از کشور و مدارس دانش آموزان با نیازهای ویژه و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان می باشند، مورد تقدیر و حمایت قرار خواهند گرفت.

مراسم آیین اختتامیه جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی از کانال آپارات کانون جوانه های بانک ملی ایران به آدرس kidsbankmelli و اینستاگرام kidsbankmelli و کانال آپارات جشنواره stideas.ir در روز یکشنبه 24 اسفند از ساعت 9:30 الی 11:30 به صورت زنده پخش خواهد شد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 953

به "مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی فردا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی فردا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید