روسیه:احیای برجام، راه بازگرداندن برنامه هسته ای ایران به شاخص های توافق شده است

به گزارش مجله فازنما، ایسنا نوشت:نماینده روسیه در وین در پیامی توییتری در پی شروع غنی سازی شصت درصدی در ایران، احیای برجام را تنها راه عملی بازگرداندن برنامه هسته ای ایران به شاخص های توافق شده قبلی دانست.

روسیه:احیای برجام، راه بازگرداندن برنامه هسته ای ایران به شاخص های توافق شده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره افزایش سطح غنی سازی ایران و مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای نوشت: عجیب این که قصد ایران از فاصله دریافت بیشتر از توافق هسته ای دقیقا ثابت می نماید که احیای برجام، تنها راه حل عملی است که می تواند برنامه هسته ای ایران را به شاخص های توافق شده بازگرداند و از لغو تحریم های آمریکا اطمینان حاصل کند.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می گردد که عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان که برای ادامه گفت وگوها و نشست کمیسیون مشترک برجام روز گذشته از شروع غنی سازی 60 درصد اورانیوم در کشور اطلاع داد.

سید عباس عراقچی در نامه ای به رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام نموده است که ایران غنی سازی 60 درصدی را شروع می نماید.

عراقچی همچنین اظهار داشت: یک هزار سانتریفیوژ دیگر با 50 درصد ظرفیت بیشتر به ماشین های موجود در نطنز، علاوه بر جایگزینی ماشین های صدمه دیده، اضافه می گردد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 998

به "روسیه:احیای برجام، راه بازگرداندن برنامه هسته ای ایران به شاخص های توافق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه:احیای برجام، راه بازگرداندن برنامه هسته ای ایران به شاخص های توافق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید