برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر

به گزارش مجله فازنما، خبرگزاری خبرنگاران- این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرای امور خارجه ایران، فرانسه؛ انگلیس، آلمان، روسیه، چین و انریکه مورا به نمایندگی از مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین برگزار می گردد.

برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، نشست کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر در وین برگزار می گردد.

این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرای امور خارجه ایران؛ فرانسه؛ انگلیس؛ آلمان؛ روسیه؛ چین و انریکه مورا به نمایندگی از مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین برگزار می گردد.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست نشست بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

اتحادیه اروپا شب گذشته در بیانیه ای گفت شرکت نمایندگان قرار است وضع مذاکرات و رایزنی ها در سطوح مختلف از جمله در سطح کارشناسی را که طی روز های گذشته در جریان بوده است، با نگاه به بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی تمام طرف ها آنالیز نمایند.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی که کشورش را در تبادل نظر های برجامی وین نمایندگی می نماید، امروز در توییتی نوشت: کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر به صورت حضوری تشکیل جلسه می دهد. پیش از آن چند نشست غیر رسمی در قالب های مختلف مانند همواره برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1067

به "برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید