دانشگاه شهرکرد در جدیدترین نظام رتبه بندی دانشگاه ها دنیا نهاده شد

به گزارش مجله فازنما، دانشگاه شهرکرد در جدیدترین نظام رتبه بندی دانشگاه ها دنیا بر پایه عملکرد علمی در سال 2019 (URAP) رتبه 1671 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دنیا و رتبه 38 دانشگاه های کشور را کسب کرد.

دانشگاه شهرکرد در جدیدترین نظام رتبه بندی دانشگاه ها دنیا نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نظام رتبه بندی دانشگاه ها بر پایه عملکرد علمی در سال 2019 (University Ranking by Academic Performance ) یورَپ درباره صندلی موسسات دنیا منتشر شد و نام دانشگاه شهرکرد به همراه 44 موسسه ایرانی دیگر در میان 2500 موسسه برتر دنیا جای گرفت.

یورَپ از نظام های رتبه بندی دنیای است که مؤسسه های دنیا تراز را شناسایی و صندلی آن ها را در برابر یکدیگر ارزیابی می نماید. شمار مقاله ها، شمار استنادها، شمار کل انتشارات، بهره وری علمی، تأثیر پژوهشی و همکاری دنیای، شش سنجه کلیدی نظام یورپ برای ارزیابی مؤسسه های آموزش عالی است و بر این اساس دانشگاه شهرکرد با کسب امتیاز کل 09/169 در رتبه دنیای یک هزار و671 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دنیا و رتبه ملی 38 دانشگاه های کشور نهاده شد.

دانشگاه هاروارد پیشگام دنیا است و دانشگاه تورنتو، دانشگاه کالج لندن، دانشگاه استنفورد و دانشگاه اکسفورد در صندلی دوم تا پنجم قرار دارند.

دانشگاه تهران پیشگام ایران است و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه صنعتی شریف در صندلی دوم تا پنجم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 133

به "دانشگاه شهرکرد در جدیدترین نظام رتبه بندی دانشگاه ها دنیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهرکرد در جدیدترین نظام رتبه بندی دانشگاه ها دنیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید