برترین مدل کمد دیواری برای اتاق خواب

به گزارش مجله فازنما، کمد دیواری یکی از مهم ترین وسایلی است که هر خانه ای به آن احتیاج دارد. البته بهتر است بگوییم هر اتاقی به آن احتیاج دارد.

برترین مدل کمد دیواری برای اتاق خواب

کمد دیواری مکانی است برای آویزان کردن لباس ها، مرتب چیدن رختخواب ها و بعلاوه محلی برای نگهداری کیف ها، کفش ها و وسایل دیگر. درا ین مطلب از خبرنگاران به معرفی انواع مدل های کمد دیواری در دکور اتاق خواب می پردازیم.

مدل های کمد دیواری در دکور اتاق خواب

در ادامه ابن مطلب ما در خصوص ویژگی های مهم یک کمد دیواری خوب، برای اتاق خواب صحبت می کنیم و بعلاوه مدرن ترین مدل های کمد دیواری را به شما معرفی خواهیم کرد.

کمد دیواری و فضایی برای تلویزیون از انواع مدل های کمد دیواری در دکور اتاق خواب

این کمدهای دیواری بسیار بزرگ هستند و به گونه ای طراحی شده اند که کل یک دیوار یا قسمت بیشتر آن را اشغال می نمایند. در وسط این کمدها فضایی برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده است. این مدل برای افرادی که دوست دارند بر روی دیوار اتاق خوابشان تلویزیون نصب نمایند بسیار مجذوب کننده و کاربری خواهد بود.

کمد دیواری دور تا دور تخت

این مدل از کمدهای دیواری مدرن، بسیار مناسب اتاقهای کوچک هستند. این کمدهای دیواری خاص و مجذوب کننده را می توانید طبق سلیقه خودتان سفارش دهید. به عنوان مثال می توانید بالای تخت قفسه هایی را برای قرار دادن کتاب ها و وسایل دیگر طراحی کنید. بعلاوه می توانید در کنار کمدهای دیواری از تخت های تاشو بهره ببرید تا علاوه بر زیبایی و سادگی از فضای اتاق خواب به برترین شکل بهره ببرید.

میز تحریر و کمد دیواری

یکی دیگر از مدل های کمد دیواری مدرن، طراحی یک میز تحریر در کنار کمدهاست. این ایده برای اتاق جوانان و نوجوانان کاربرد زیادی دارد و فضای اتاق را شیک و مجذوب کننده می نماید. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب این مبل مقرون به صرفه را در خانه خود بسازید! سر بزنید.

میز آرایش و کمد دیواری از انواع مدل های کمد دیواری در دکور اتاق خواب

علاوه بر میز تحریر می توان یک میز آرایش زیبا در کنار کمدهای دیواری طراحی کرد. یک آینه زیبا و نورپردازی در بالای آن، زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شما را تکمیل می نماید.

کمد دیواری و کاناپه

اگر اتاق خواب شما پنجره دارد می توانید از مدل دیگری از کمدهای دیواری مدرن بهره ببرید که اطراف پنجره را کمد و قفسه ها می پوشانند و در زیر پنجره محلی برای استراحت و نشستن ساخته می گردد. علاوه بر کمدهای دیواری چند منظوره، مدل های مدرن دیگری هم وجود دارند که طراحی مجذوب کننده و فوق العاده ای دارند.

کمد دیواری با در آینه ای

این مدل از کمدهای دیواری که هواداران زیادی دارند علاوه بر ظاهر زیبا باعث انعکاس نور در اتاق می شوند و در نتیجه اتاق را روشن می نمایند و آن را بزرگ تر نشان می دهند. متناسب با دکوراسیون اتاق می توان طرح و رنگ آینه را انتخاب کرد. برای مثال آینه مشکی بر روی در کمد دیواری مجذوب کنندهیت خاصی به فضای اتاق هایی با چیدمان مدرن می دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ترفندها دکور جدیدی به خانه خود بدهید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1533

به "برترین مدل کمد دیواری برای اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مدل کمد دیواری برای اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید