کلاس های دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس غیرحضوری برگزار می گردد ، اعلام تقویم آموزشی ترم تحصیلی جدید

به گزارش مجله فازنما، دانشگاه تربیت مدرس ضمن اعلام تقویم آموزشی نیمسال تحصیلی جدید، از برگزاری کلاس های دانشجویان به صورت غیرحضوری اطلاع داد.

کلاس های دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس غیرحضوری برگزار می گردد ، اعلام تقویم آموزشی ترم تحصیلی جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت مدرس برنامه و تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1399- 1400 را گفت.

بر این اساس، انتخاب واحد دانشجویان ورودی سال 98 به قبل از 15 تا 19 شهریورماه انجام می گیرد و کلاس های آموزشی آن ها از 29 شهریورماه برگزار خواهد شد.

با توجه به آنکه حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه اولویت اصلی در همه برنامه ها و تصمیم گیری ها است، برگزاری کلاس های آموزشی در نیمسال تحصیلی جدید به صورت غیر حضوری و به وسیله سامانه رسمی آموزش الکترونیکی دانشگاه (LMS) انجام می گردد.

لازم به ذکر است؛ در صورت تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا و امکان حضور فیزیکی ایمن دانشجویان، کلاس های آموزشی به صورت حضوری و یا به صورت ترکیبی (حضوری- مجازی) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 589

به "کلاس های دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس غیرحضوری برگزار می گردد ، اعلام تقویم آموزشی ترم تحصیلی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس غیرحضوری برگزار می گردد ، اعلام تقویم آموزشی ترم تحصیلی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید