پرداخت تسهیلات صدف با 1درصد کارمزد ، بانک ملی پیشرو در خدمات دیجیتالی

به گزارش مجله فازنما، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی گفت: پرداخت تسهیلات صدف از 1 تا 18 درصد کارمزد وتا سقف 250 میلیون تومان به وسیله بانک ملی صورت می گیرد.

پرداخت تسهیلات صدف با 1درصد کارمزد ، بانک ملی پیشرو در خدمات دیجیتالی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی امروز در جلسه تجلیل از اصحاب رسانه با اشاره به نقش خبرنگاران در تعالی جامعه گفت:فعالیتها و عملنمودها در صورت انعکاس به وسیله اصحاب رسانه در جامعه معین میشود وخبرنگاران و رسانه های استان در عین انتقادهای به جا مشوق ما در ارائه خدمات به عامه مردم بوده است.

عادل غلامی با بیان اینکه بانک ملی به عنوان یک بانک حا کمیتی نقش خاصی در موضوعات اقتصادی دارد توضیح داد: تاسیس بانک ملی به عنوان بانک دولتی و با عنوان بانک ملی مصوب مجلس شورای ملی است و اولین بانک ایرانی محسوب میشود و سرمایه اولیه این بانک 20 میلیون ریال بوده که در تامین این سرمایه هم آذربایجان نقش داشته است و امروز به 922 هزار میلیارد ریال رسیده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان ادامه داد: بانکهای دیگر باتوجه به فعالیتهای تخصصی به تدریج از این بانک جدا شدند و امروز بالای 95 درصد خدمات اقتصادی در کشور به وسیله سیستم بانکی صورت میگیرد.

غلامی با بیان اینکه بانک ملی استان 1500 نفر نیرو دارد، یادآور شد: در تمام نقاط استان و نقاط محروم حضور داریم و 127 شعبه در استان فعال است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان با بیان اینکه این بانک در عین شرکت بودن وظایف دیگری نیز بر عهده دارد،تاکید کرد: این بانک باتوجه به نقش حاکمیتی خود،رضایتمندی مردم را در اولویت قرار داده و سوددهی در رتبه های دیگر است.

وی خاطر نشان کرد: بانک ملی مسئولیتهای اجتماعی و اقتصادی متعددی بر عهده دارد و در تمامی محافل و شریانهای اقتصادی کشور حضور دارد و سهم بیشتری از تسهیلات کرونایی نیز بر عهده بانک ملی است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان با بیان اینکه در کشور حدود33 بانک و موسسه اعتباری فعال است، گفت: بیش از25 درصد تسهیلات تکلیفی و حمایت از اقشار محروم بر عهده بانک ملی است.

غلامی اضافه کرد: سهم بانکها و ازجمله بانک ملی در زمینه تثبیت اشتغال در دوران کرونا انکار ناپذیر است و اگر این کار نبود اشتغال آسیب جدی میدید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئولیتهای اجتماعی بانک ملی گفت: علاوه بر حمایت از کسب و کارهای خرد در طرح های مومنانه و احداث مدرسه و فعالیتهای دیگر حضور داشته ایم.

وی اعلام کرد: سالانه هزار بسته معیشتی در قالب طرح مومنانه تهیه و در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار داده ایم.

مدیر امور شعب بانک ملی استان گفت: ایجاد امنیت اجتماعی در راستای مسئولیتهای اقتصادی و اجتماعی ایجاد میشود.

وی اضافه کرد: در 9 ماهه سالجاری 54 هزارفقره تسهیلات در قالب 90 هزار میلیارد ریال پرداخت شده که بخش صنعت با 40 درصد بیشترین مقدار بوده است.

وی با اشاره به پرداخت وام ازدواج از سوی بانک ملی در استان گفت:87 درصد شرکت کنندگان تسهیلات وام ازدواج را دریافت نموده اند که سهم بانک ملی 21 هزار نفر بوده است و نسبت پرداختی به ثبت کنندگان 96 درصد بوده که سهم این بانک 27 درصد از تعداد ثبت نام کنندگان بوده و 29 درصد وام ازدواج استان به وسیله بانک ملی پرداخت شده است.

غلامی اضافه کرد: این بانک پیشرو خدمات دیجیتالی است و اولین سفته دیجیتالی و امضا دیجیتالی به وسیله این بانک ارائه شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان یادآور شد: سامانه بام بانک ملی با ظرفیتی بالا و به عنوان امن ترین سامانه بانکی فعال است و پیغام رسان بله نیز در خدمت مشتریان است.

وی بیان کرد: درطرح صدف نیز تسهیلات تا سقف 250 میلیون تومان از کارمزد 1 تا 18 درصد و متناسب با دوره سرمایه گذاری پرداخت میشود که اولین پرداخت تسهیلات از اول فروردین ماه سال 1401 است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1429

به "پرداخت تسهیلات صدف با 1درصد کارمزد ، بانک ملی پیشرو در خدمات دیجیتالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات صدف با 1درصد کارمزد ، بانک ملی پیشرو در خدمات دیجیتالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید