هیچگونه نگرانی در تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد

به گزارش مجله فازنما، خبرنگاران/اردبیل ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طی اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: بی تردید اماکن و صنوف عرضه کننده کالاهای اساسی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و هیچگونه نگرانی در تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد.

هیچگونه نگرانی در تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد

در این اطلاعیه که امروز 23 اسفند منتشر شد آمده است: همچنان با صراحت بر تداوم شیوع پر خطر این بیماری و عمل به توصیه های بهداشتی تاکید می گردد که در این میان شایسته است مراتب قدردانی صمیمانه به جامعه پزشکان و پرستاران تقدیم گردد.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این اطلاعیه افزوده است: جان همە افراد جامعه در معرض تهدید ویروس کرونا قرار گرفته است و با اعلان خطر جدی به آحاد مردم شریف و خانواده ها بار دیگر به جد از همگان می خواهیم در خانه بمانند.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر عدم خروج از منزل جز در مواقع خرید اقلام ضروری تصریح شده است: خانه و کانون خانواده همیشه نقطه اتکا و پناهگاه همە ماست و در این راستا مادران فداکار برای نجات جان اعضای خانواده مسئولیت اساسی دارند که ضروری است مادران و بانوان گرامی با دقت بیشتری مدیریت لازم را در عمل به توصیه های بهداشتی برای ضدعفونی منازل به عمل بیاورند.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با تاکید بر اینکه ضرورت دارد همشهریان خریدهای نوروزی را به بعد از فروکش خطر ویروس موکول نمایند، افزوده است: با قدردانی از احساس مسئولیت کسبه بازار در تعطیل کردن کسب و کار، بر این باوریم که این اقدام نقش مؤثری در کنترل شیوع ویروس کرونا به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بی تردید اماکن و صنوف عرضه نماینده کالاهای اساسی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و هیچگونه نگرانی در تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 284

به "هیچگونه نگرانی در تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچگونه نگرانی در تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید