هشدار پرسپولیس به استفاده غیرقانونی از نام ونشان باشگاه

به گزارش مجله فازنما، باشگاه پرسپولیس از افرادی که از عناوین رسمی یا باشگاه پرسپولیس استفاده نموده اند، درخواست کرد نسبت به تغییر نام صفحه اجتماعی خود اقدام کنند.

هشدار پرسپولیس به استفاده غیرقانونی از نام ونشان باشگاه

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از حمایت طرفداران درخواست کرد افرادی که در شبکه های اجتماعی نسبت به استفاده از عناوین شبهه برانگیز چون؛ باشگاه یا کانال رسمی، در نام گذاری صفحات و کانال ها استفاده می کنند به منظور برطرف سوء برداشت ها و جلوگیری از بروز مشکل برای باشگاه، نسبت به ایجاد تغییر نام مناسب اقدام کنند.

باشگاه پرسپولیس همیشه قدردان حمایت های طرفداران خود در عرصه های مختلف از سکوها تا شبکه های اجتماعی است. طرفداران به اشکال گوناگونی حامی تیم محبوب خود هستند و لی از افراد معدودی که از عناوین رسمی یا باشگاه پرسپولیس استفاده نموده و به پیغام های باشگاه برای تغییر نام ترتیب اثر نداده اند بار دیگر درخواست می نماید نسبت به تغییر نام صفحه اجتماعی خود اقدام کنند.

بر این اساس، باشگاه پرسپولیس از معدود افرادی که در نامگذاری صفحات و کانال های خود از عناوینی، چون باشگاه، رسمی یا مواردی از این دست در ضمیمه نام پرسپولیس استفاده می کنند، می خواهد نسبت به تغییر این عناوین اقدام کنند. چنین مواردی شائبه رسمی بودن مطالب مندرج در این صفحات و منتسب بودن آن ها به باشگاه را ایجاد می نماید. به همین دلیل، بسیاری به اشتباه آن ها را اطلاع رسانی یا مواضع رسمی باشگاه تلقی می کنند. تا به امروز از این ناحیه مشکلاتی برای مجموعه پرسپولیس به وجود آمده است. به این ترتیب با توجه به مصوبات، در صورت عدم اصلاح این عناوین، باشگاه برای حفاظت از منافع پرسپولیس و طرفداران، اقدام مقتضی را به عمل خواهد آورد.

در خاتمه ضمن قدردانی از کوشش های همه رسانه های محترم و هوادران فعال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تاکید می گردد، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس که با همین عنوان قابل جستجو است، کانال رسمی باشگاه پرسپولیس در تلگرام و صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام دارای تیک اصالت و توییتر تنها مراجع رسمی انتشار اخبار از سوی باشگاه پرسپولیس و بیانگر نظرات رسمی مجموعه باشگاه هستند.

  • شایعه باورنکردنی | تماس باشگاه پرسپولیس با گزینه جانشینی کالدرون در ترکیه
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 92

به "هشدار پرسپولیس به استفاده غیرقانونی از نام ونشان باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پرسپولیس به استفاده غیرقانونی از نام ونشان باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید