استقلال پس از فراز بدون امتیاز و گل، جدایی کمالوند بی تاثیر بود؟

به گزارش مجله فازنما، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال بعد از صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین و بازگشت به تهران، با جدایی فراز کمالوند دچار شوک شد. اتفاقی که ابتدا به ساکن با واکنش های مختلفی از سوی کارشناسان و منتقدان همراه بود. بعضاً معتقد بودند جدایی کمالوند تاثیری در فرایند کاری آبی پوشان ندارد و بعضی ها معتقد بودند این اتفاق بی تاثیر نیست.

استقلال پس از فراز بدون امتیاز و گل، جدایی کمالوند بی تاثیر بود؟

آبی پوشان بعد از آن اتفاق دو بار به میدان رفته اند که هر دو بازی نیز در استادیوم آزادی برگزار شده و آنها در هر دو بازی نه تنها شکست خورده اند، بلکه حتی پیروز به زدن گل هم نشده اند.

استقلالی ها که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بهترین خط حمله آسیایی را به خود تخصیص داده اند، بعد از حضور در تهران هنوز به پیروز به گلزنی نشده اند و اتفاقاً این نتایج درست بعد از جدایی کمالوند از کادر آبی پوشان ثبت شده است.

حالا این سئوال پیش می آید که آیا واقعاً جدایی کمالوند در عملکرد تیم استقلال تا این میزان تاثیر گذاشته، یا همزمانی این افت کیفیت با جدایی کمالوند کاملاً بر حسب اتفاق و تصادف بوده است. شاید بازی های آینده استقلال بهتر بتواند پاسخ این سئوال را بدهد.

آبی پوشان بعد از صدرنشینی در آسیا دو بار در چارچوب لیگ برتر در استادیوم آزادی به میدان رفته اند که ابتدا با نتیجه 2 بر صفر مقابل ذوب آهن شکست خوردند و سپس برابر پرسپولیس با یک گل مغلوب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1059

به "استقلال پس از فراز بدون امتیاز و گل، جدایی کمالوند بی تاثیر بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال پس از فراز بدون امتیاز و گل، جدایی کمالوند بی تاثیر بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید