محمد انصاری به دنبال جدایی از پرسپولیس، تعجب گل محمدی از تصمیم مدافع سرخپوشان

به گزارش مجله فازنما، خبرگزاری خبرنگاران- محمد انصاری پس از تحمل نیمکت نشینی های پیاپی درنهایت برای دریافت رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس، اقدام کرد.

محمد انصاری به دنبال جدایی از پرسپولیس، تعجب گل محمدی از تصمیم مدافع سرخپوشان

به گزارش خبرنگاران، محمد انصاری امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با دریافت رضایت نامه اش از جمع سرخ پوشان جدا گردد. محمد انصاری در ابتدای فصل در لیست مازاد یحیی گل محمدی نهاده شد. گل محمدی اگر چه در مصاحبه هایش اعلام نموده بود لیست مازاد ندارد اما انصاری و ربیع خواه را در لیست مازاد قرار داد.

ربیع خواه رفت و انصاری با اصرار باشگاه ماند. در همان مقطع خیلی ها مدعی شدند مشکل گل محمدی با مدیر برنامه های انصاری باعث این اتفاق شده و این شایعات تا جایی پیش رفت که انصاری حتی به تغییر مدیر برنامه اش هم فکر کرد. اما در ادامه راه با جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده، باشگاه از انصاری خواست تا بماند. انصاری ماند و با تلاشی چشمگیر حتی زودتر از موعد مقرر مصدومیت را پشت سر گذاشت تا بتواند در ترکیب سرخ ها به میدان برود. اما گل محمدی هم چنان از او استفاده نمی کرد. حتی در روزهایی که هیچ مدافع تخصصی نداشت. گل محمدی در روزی که جلال حسینی و کنعانی زادگان را نداشت به مهدی شیری و میلاد سرلک بازی داد اما به محمد انصاری، بازیکن مورد علاقه برانکو و کالدرون که تجربه بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت، اعتماد نکرد تا اولین شکست پرسپولیس در اراک رقم بخورد.

انصاری تمام این ناملایمات را تحمل کرد تا در نهایت در بازی حذفی پرسپولیس مقابل تیم دسته دومی مس نوین به میدان برود آن هم در حالی که پرسپولیس چند گل هم از حریف پیش بود، برای 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و بازی بسیار خوبی هم از خود ارائه داد.

حال پس از گذشت چند روز، محمد انصاری با حضور در محل باشگاه درخواست دریافت رضایت نامه نموده است. انصاری گویا با این تفکر که وقتی گل محمدی درحالی که دفاع میانی ندارد از بازیکنانی نظیر سرلک و احسان حسینی و مهدی شیری در این پست بهره می گیرد، مشکل دارد و با جذب بازیکنی چون فرشاد فرجی محال است به او میدان دهد. به همین دلیل این بازیکن تصمیم به جدایی گرفته تا به تیمی برود که مربیانش به او اعتقاد داشته باشند.

این گونه شد که انصاری امروز قبل از در حضور در محل تمرین، به ساختمان باشگاه رفت و درخواست رضایت نامه کرد و گل محمدی از این اقدام ابراز تعجب نموده است! گل محمدی در این باره در تمرین امروز تیمش گفت:

نفراتی که از ما جدا شدند قرضی رفتند و با ما قرار داد دارند. آنها با رضایت کامل خودشان رفتند طبیعی است تیمی که بازیکن جوان زیاد دارد آنها را قرضی می دهد که تجربه پیدا نمایند. در خصوص انصاری و مهدیخانی خبر ندارم. صحبتی با انصاری نکردم اگر با باشگاه صحبت نموده این مسأله برایم عجیب است.

در این میان البته نمی توان به صحبت های گل محمدی و تعجب او از تصمیم انصاری برای جدایی استناد کرد. همان طور که در ابتدای فصل پس از مصاجبه های فراوان در خصوص نداشتن لیست مازاد معین شد او نه تنها لیست مازاد داشته بلکه ربیع خواه و انصاری و چند بازیکن دیگر را نیز در این لیست قرار داده، اما دوست ندارد این موضوع را رسانه ای کند. به هر حال انصاری با درک این موضوع که گل محمدی بنا به هر دلیلی چه فنی، چه غیر فنی تصمیمی به میدان دادن به او ندارد، تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته است.

شاید به همین دلیل خیلی ها مدعی شوند که کادرفنی پرسپولیس تمایلی به جدایی انصاری ندارد و به مصاحبه روز قبل حمید مطهری و صحبت های امروز گل محمدی استناد نمایند اما باز هم جواب باشگاه پرسپولیس به محمد انصاری موضع گل محمدی را روشن خواهد نمود.

این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس بدون اجازه سرمربی اش نمی تواند به بازیکن رضایت نامه بدهد. اگر باشگاه با جدایی انصاری موافقت کند معین می گردد گل محمدی نیز با جدایی انصاری موافقت نموده و در غیر این صورت باشگاه با اعلام این موضوع به انصاری که سرمربی به او احتیاج دارد، رضایت نامه این بازیکن را صادر نخواهد نمود و این مدافع به تمرینات باز خواهد گشت.

محمد انصاری هم یکی از همان بازیکنانی است که در زمان مدیریت های قبلی قراردادش به گونه ای تنظیم شده که با توجه به بندهایی که در قراردادش آمده می تواند از پرسپولیس جدا گردد و همان راهی را برود که پیش از این شجاع خلیل زاده رفت. اما به نظر می رسد انصاری بابت توجه به این بند ها همچنان تمایل دارد در پرسپولیس بماند. او که مدتهاست از بند مصدومیت رهایی پیدا نموده، در تمام این مدت به بازی گرفته نشد تا در نهایت تصمیم بگیرد به تیمی برود که بازی کند. به خصوص که حالا بازیکنی چون فرشاد فرجی هم به پرسپولیس منتقل شده است. به هر روی محمد انصاری هنوز عضو باشگاه پرسپولیس است و به نظر می رسد طی چند ساعت آینده تصمیم نهایی اش را در این خصوص خواهد گرفت. اما او با توجه به بندهای قراردادی اش و رسیدن به این اعتقاد که گل محمدی احتیاجی به او ندارد، می تواند با فعال کردن بندهای قراردادش با باشگاه فسخ قرارداد نموده و از پرسپولیس جدا گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 960

به "محمد انصاری به دنبال جدایی از پرسپولیس، تعجب گل محمدی از تصمیم مدافع سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد انصاری به دنبال جدایی از پرسپولیس، تعجب گل محمدی از تصمیم مدافع سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید