تور آلمان: نگاهی به موزه ارتباطات شهر فرانکفورت آلمان

به گزارش مجله فازنما، در این موزه بعلاوه مجموعه هنری کوچک اما شگفت انگیزی وجود دارد. عجیب ترین چیزی که در این موزه وجود دارد، تلفن هایی به شکل گوسفند هستند و جای صورت گوسفند دستگاه تلفن قرار گرفته و سیم از آن خارج شده است؛ این دستگاه به وسیله ژان لوک کُرنِک طراحی شده است.

تور آلمان: نگاهی به موزه ارتباطات شهر فرانکفورت آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

موزه پست فدرال (Federal Postal Museum) در تاریخ 1958 تاسیس شده و اولین و قدیمی ترین موزه ای است که در حاشیه رود ماین (شهر فرانکفورت به زبان آلمانی Frankfurt am Main است) احداث شد. در سال 1990 این موزه با نام موزه ارتباطات به یک ساختمان چهار طبقه ی تازه تاسیس و تمام شیشه ای منتقل شد و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرد. گردشگران تجارب شگفت انگیز خود از این موزه را ثبت نموده و شعار این موزه فنّاوری برای ارتباط بیشتر و درک یکدیگر، است.

بخش امضا ها، نوشته ها و اخبار مربوط به نوشته هایی از بین النهرین تا زمان اختراع خدمات پستی است. بخش نامه های پستی و بسته ها که مربوط به توصیف جنبه های مختلف حمل ونقل و سفر است. بعلاوه تمام بخش های تلگراف ، تلفن، رادیو و تلویزیون سیر صعودی و پیشرفت فنی، فرهنگی، اجتماعی و ...مربوط به اطلاعات و فناوری ارتباطات را به تصویر می کشد. بعلاوه کلکسیون هنری کوچکی که در این موزه وجود دارد، مجموعه ای از نقاشی ها، مجسمه ها، عکس های هنری و رسانه های تازه را از قرن 17 تا 21 در خود جای داده است. نمایشگاه های موقتی هم با ارائه جنبه های هنری، بیشتر و همواره مکمل خوبی برای این کلکسیون بوده اند. ازجمله موارد موجود در نمایشگاه ها هدایت های کامل برای گردشگران، فیلم ها، رویداد های مهم و نمایش های مربوط به خوانش یک شعر یا نمایشنامه معروف است. این موزه برای بچه هایی که از سنین پیش از مدرسه ای بزرگ تر هستند، نوجوانان و خانواده ها برنامه های متنوعی را ارائه می دهد؛ بعلاوه کارگاه های آموزشی مفیدی به منظور تشویق گردشگران به مشارکت وجود دارد و از سایر موارد مهیج مربوط به این موزه بازی های جالب تابستانی و جشن های تولد است.

شیپور پستی که برای اطلاع رسانی به کسانی که منتظر نامه بوده اند، به وسیله پستچی ها استفاده می شد.

کالسکه مخصوص پست

دوچرخه ی مربوط به پستچی ها

تمبر های پستی قدیمی مربوط به شهر ها و شهرستان های آلمان

نماد های پستی قدیمی

مجموعه ای از صندوق پستی های قدیمی

Save

Save

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1336

به "تور آلمان: نگاهی به موزه ارتباطات شهر فرانکفورت آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: نگاهی به موزه ارتباطات شهر فرانکفورت آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید