مقاله: بهترین غذاهای تایلندی

به گزارش مجله فازنما، گوشت سرخ شده و ریحان، یک غذای فوق العاده محبوب برای ناهار یا شام، است که قطعا یکی از محبوب ترین غذاهای تایلندی هم هست. این غذا در یک وک داغ و با تعداد زیادی از برگ ریحان ، فلفل تازۀ بزرگ، گوشت، لوبیا سبز، سس سویا و کمی شکر تهیه می شود. ترکیب این غذا با برنج پخته شده، یک ترکیب عالی و بینظیر میشود.. به احتمال زیاد اغلب روی این غذا، تخم مرغ سرخ شده (کای دائو) نیز گذاشته می شود، البته اگر شما دوست داشته باشید. بهتر است این موضوع را از قبل بدانیدکه بسیاری از مردم تایلند برای این غذا از فلفل زیادی استفاده می کنند، بنابراین اگر عادت به خوردن غذای تند ندارید حتما از آشپز بخواهید که از فلفل کمتری در پد کراپوو شما استفاده کند.

مقاله: بهترین غذاهای تایلندی

یک عطر تایلندی ناب! ترکیب تازه و مخصوصی از از سنبل هندی معطر، فلفل، برگ لیمو ترش، موسیر، آب لیمو ترش و سس ماهی، این سوپ کلاسیک را شکل داده. میگو تازه و مقداری قارچ قسمت اصلی این سوپ را تشکیل میدهند. این غذای سبک و پرخاصیت می تواند گزینه خوبی برای وعده های غذایی در تور تایلند باشد. بوی متمایز گیاههای بومی شما را به یاد عطری آشنا می اندازد در حالی که طعم ترش و تند گرم انرژی بخش آن، ندای تایلند را سر خواهد داد. این غذا برای تمام عاشقان غذاهای دریایی، شروعی فوق العاده در تجربه غذای تایلندی خواهد بود اما اگر علاقه زیادی به غذاهای دریایی ندارید، می توانید سراغ غذاهای بعدی بروید! این سوپ غذایی رقیق به همراه علف لیمو می باشد و اغلب طعم تندی دارد. اگر هنوز به تندی عادت ندارید، فراموش نکنید در تور تایلند می توانید این غذا را به صورت ملایم هم سفارش بدهید.

این غذا که مثل یک کارت ویزیت برای معرفی نوع غذا، به دنیا معروف است، یعنی با ارائه این غذا در رستورانی، مثل این میمونه که این غذا، نقش کارت ویزیت رو داره واسه معرفی رستوران و نوع غذاهاش. پس این غذا که از نودل و سویا و جوانه لوبیا و پیاز و سس ماهی و شکر و فلفل قرمز و بادام زمینی و با یک نوع گوشت مثل میگو یا مرغ و... ارائه میشود، غذای فوق العاده معروفی در تور تایلند است.

منبع مقاله: بهترین غذاهای تایلندی

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1263

به "مقاله: بهترین غذاهای تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین غذاهای تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید