تور ارزان فیلیپین: برترین غذاهای فیلیپین

به گزارش مجله فازنما، به تازگی غذاهای فیلیپینی به عنوان غذاهای پر حجم در دنیای آشپزی شناخته شده است. این کشور با وجود انواع و اقسام تاثیراتی که در طول تاریخ غنی خود از کشورهای دیگر گرفته است، روش های زیادی برای پخت و پز با مواد غذایی زیاد و ترکیب طعم دهنده ها و مواد غذایی خوشمزه دارد. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. خرید بلیط هواپیما تهران مانیل

تور ارزان فیلیپین: برترین غذاهای فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

برترین غذاهای فیلیپینی

آدوبو

این غذای فیلیپینی یکی از خوشمزه ترین غذاهای فیلیپینی است که با استفاده از خورشت گوشت(معمولا مرغ، گوشت خوک یا ترکیبی از هر دو) در سس سویا و سرکه درست می گردد و به آن ادویه های خاص،گیاهان خاص و جلبک می زنند. برای کامل شدن این لذت می توانید استخوان ها را جدا کنید و برای خوشمزه تر شدن آن را سرخ کنید.

کر-کر

این خورشت معمولا با سس بادام زمینی و با دم گاو درست می گردد اما با دیگر برنج ها و گوشت ها گاو نیز پخته می گردد. بومیان فیلیپین کر-کر را بدون داشتن باگونگ که نوعی خمیر دریایی است کامل نمی دانند. جاذبه های گردشگری فیلیپین

لچون

یکی از برترین، بی رقیب ترین و معروف ترین غذاهای فیلیپینی ، لچون است. خوک درسته را روی آتش سرخ می نمایند تا پوست آن کاملا ترد و خوشمزه گردد. برترین و خوشمزه ترین شیوه پخت را در جزیره سبو پیدا می کنید.

سینگانگ

سینیگانگ، پینوی کلاسیکی است که مزه ای ترش دارد و پر از سبزیجات مختلف، گوشت خوک، میگو و ماهی است. رزرو هتل در مانیل

پاتا ترد

اگر نتوانستید لچون را تست کنید یک تکه از پاتای ترد را می توانید جایگزین آن کنید. پاتا ران سرخ شده خوک است که با سس سویا و میزان زیادی سیر و فلفل قرمز پخته می گردد.

سیزیگ

این غذا که گوشت سرخ شده صورت خوک است را روی صفحات داغ سنگی می پزند و در بین فیلیپینی ها بسیار پر هوادار است. فیلیپینی ها هیچ قسمتی از خوک را بیرون نمی اندازند. گاهی این گوشت را با مایونز و تخم مرغ خام مخلوط می نمایند. اما در روش سنتی آن را با مغز خوک سرخ می نمایند. رستوران های حلال در فیلیپین

Pancit Guisado

یکی از پر هوادارترین غذاهای فیلیپینی در بین خارجی ها همین غذا است. رشته هایی که به آن نودل می گویند و به عنوان سمبل زندگی طولانی هستند و در جشن های خود آن را می پزند. رشته فرنگی های چرخ شده با سبزیجات و گوشت های خرد شده که در آبگوشت، سس سویا و سس ماهی پخته می شوند.

بولالو

خوردن سوپ بولالو خوشمزه و داغ در یک روز بارانی در بین فیلیپینی ها بسیار رواج دارد. این سوپ را از گوشت گاو و مغز استخوان گاو می پزند، سپس میزانی آب با سس ماهی، پیاز و فلفل دلمه ای و سبزیجات معطر به آن اضافه می نمایند. این سوپ در استان باتانگاس در منطقه جنوبی لوزون بسیار شناخته شده است.

کباب خوک

کباب گوشت خوک پینوی به عنوان میان وعده غذایی بسیار مورد علاقه مردم فیلیپین است. این کباب که بافتی نرم دارد با برنج های خوش عطر سرو می گردد. نیازی نیست در خیابان های فیلیپین گرسنه قدم بزنید، تمام فروشندگان خیابانی این غذا را به راحتی برای شما آماده می نمایند.

پالابوک

این غذا پرتقال و مربا دارد و دارای بافتی نرم و خوشمزه است که با سس میگو مخلوط می گردد. رنگ زیبای این غذا از پودر آناتو است. این غذا با تخم مرغ آب پز، گوشت خوک سرخ شده، پیاز و تکه های ماهی دودی مخلوط و سرو می گردد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1291

به "تور ارزان فیلیپین: برترین غذاهای فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: برترین غذاهای فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید