محدودیت های سفر به کانادا تا فوریه تمدید شد

به گزارش مجله فازنما، کانادا در تازه ترین اقدام خود جهت جلوگیری از نفوذ و توسعه ویروس کرونا محدودیت های سفر را تا 21 فوریه 2021 تمدید نموده است. این خبر را وزیر بهداشت عمومی کانادا آقای بیل بلر اعلام نموده است. او گفته است دولت ما هرگز در راستای حفظ سلامت کانادایی ها در عین حالی که به تجارت اقلام ضروری با شرکای بین المللی ادامه می دهیم از اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

محدودیت های سفر به کانادا تا فوریه تمدید شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آقای بلر بعلاوه چندی پیش از محدودیت های جدیدی که در خصوص مسافران امریکایی اعمال شده خبر داده و اضافه کرد که این محدودیت ها حداقل تا 21 فوریه 2021 ادامه خواهد داشت. مرز کانادا و آمریکا از ماه مارس سال 2020 به روی افرادی که سفر غیرضروری دارند بسته شده و این تصمیم مشترک واشینگتن و اتاوا چندین بار تمدید شده است.

دولت فدرال کانادا برای محافظت از کانادایی ها در برابر ویروس کرونا از ماه مارس سال گذشته محدودیت هایی را برای سفرهای بین المللی وضع نموده است تا ورود مسافران خارجی به کانادا محدود گردد. این محدودیت ها اغلب سفرهای غیرضروری و اختیاری به کانادا را مانع می شوند.

شهروندان و سکنه کانادا می توانند به کانادا بازگردند و از اعضای خانواده نزدیک و بستگان درجه یک خود در خاک کانادا استقبال نمایند. از هفتم ژانویه 2021 کانادا تمام مسافران خارجی پنج سال به بالا را ملزم به انجام تست کرونای موسوم به PCR نموده و این مسافران باید 72 ساعت قبل از پرواز خود به کانادا تست PCR را انجام دهند و در صورت منفی بودن نتیجه آن به کانادا سفر نمایند.

مسافران کانادا بعلاوه باید از اپلیکیشن ArriveCAN برای ارسال اطلاعات خود به ماموران مرزی کانادا و آموختن نحوه رعایت پروتل های بهداشتی در لب مرز استفاده نمایند. این اپلیکیشن را باید تمام مسافرانی که به کانادا می آیند جهت انجام خودارزیابی های روزانه و به اشتراک گذاری اطلاعات ردیابی تماس استفاده نمایند تا استان ها و منطقه ها کانادا از تکنیل فراینده قرنطینه اجباری به وسیله مسافر اطمینان حاصل نمایند.

لازم به ذکر است تمام مسافران خارجی کانادا موظف به انجام قرنطینه دو هفته ای هستند و تخطی از این قانون جریمه نقدی و حبس در پی خواهد داشت. در روزهای اخیر، آژانس خدمات مرزی کانادا و مقامات دولتی گفته اند که محدودیت ها و کنترل ها سخت تر خواهد شد. نخست وزیر کبک هم طی جلسه ای در خصوص کرونا از دولت فدرال خواسته تا پروازهای بین المللی عیرضروری را ممنوع کند.

خیز کرونا در هفته های اخیر و افزایش موارد ابتلا در کشورهای سراسر دنیا به این نگرانی ها دامن زده است. در خود کانادا هم موارد ابتلا به کرونا رو به افزایش است و تنها در بیستم ژانویه 723,920 مورد گزارش شده است. استان های آلبرتا، بریتیش کلمبیا و کبک در مهار این ویروس عفونی بارقه های امید می بینند گرچه مقامات این استان ها بر این باورند که برای برداشتن محدودیت ها هنوز خیلی زود است. برای آشنایی با جدیدترین قوانین ورود به کانادا همراه خبرنگاران بمانید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1367

به "محدودیت های سفر به کانادا تا فوریه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های سفر به کانادا تا فوریه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید