طرح های مدرن اتاق غذاخوری و میز ناهارخوری با پلان باز

به گزارش مجله فازنما، اتاق غذاخوری بهمراه میز ناهارخوری بدون شک یکی از پر رفت و آمد ترین مکان ها در خانه است. شما در این مکان هم به همراه خانواده خود غذا می خورید هم مهمانان، دوستان و خویشاوندان خود را برای داشتنی گفتگویی گرم در کنار میل کردن مواد غذایی خوشمزه به آنجا دعوت می کنید. با این کاربردی که اتاق غذاخوری و هال پذیرایی در خانه دارد، جای تعجبی نیست که بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا با هر فرهنگی، وقت زیادی را در طراحی و تزیین و دکوراسیون اتاق غذاخوری و میز ناهارخوری صرف می نمایند. نمونه هایی که در این مطلب قصد معرفی آنها را داریم به معنای واقعی کلمه تک هستند و هر کدام از آنها فضایی امن و اتمسفری گرم دارند تا اهالی خانواده را برای ساعت ها و حتی سال ها در خود شاد نگه دارند.

طرح های مدرن اتاق غذاخوری و میز ناهارخوری با پلان باز

در اولین مدل از اتاق غذاخوری مشاهده می کنید که در فضایی آزاد قرار گرفته است تا در انحصار طبیعت سبز اطراف آن قرار بگیرید. استفاده از جایگاه هایی با پایه های شبیه به برج ایفل فضای مدرن به این اتاق پذیرایی داده است.

اتاق پذیرایی دوم که به صورت منطقه ایی جدا از خانه طراحی شده است، در ساختمان خود از سقفی کاذب استفاده میکند که در هنگام آب و هوای طوفانی مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت گرم بودن هوا مهمانان می تواند از فضای باز و آزاد لذت ببرند.

اتاق پذیرایی زیر با فضای ساده و دکوراسیون روستیک خودش کیفیت و ظرافت را برای مالک به همراه آورده است. این اتاق پذیرایی بیشتر به گلخانه های مجزا شباهت دارد.

پنجره های عظیم در اطراف این اتاق پذیرایی حتی بیشتر از مدل بالا بودن در فضای گلخانه ایی را به بیننده القا می نماید. البته در صورت نداشتن پوشش برای پنجره ها ممکن است در روزهای آفتابی به دلیل نور زیاد و گرما، خوردن غذا با آرامش همراه نباشد.

یک اتاق پذیرایی نباید حتما فضایی عظیم داشته باشد تا زیبا و ظریف بنظر برسد. این اتاق به میز چهار نفره برای خانواده ایی کوچک بهترین گزینه است در حالی که چراغ کروی شکل فضایی خیالی به محیط بخشیده است.

در خانه هایی که هال پذیرایی با قسمت های دیگر خانه به صورت یک تکه و مشترک است، باید در طراحی اتاق غذاخوری دقت زیادی بخرج داد تا با محیط های دیگر خانه همخوانی داشته باشد. این اتاق ساده با میز چوبی و جایگاه های ساخته شده از چوب طبیعی دیزاین مخصوص بخودش را دارد بدون اینکه جریان و فرایند کلی خانه را بهم بریزد.

استفاده از چوب تیره مسی رنگ در طراحی اتاق غذاخوری و هال پذیرایی فضایی میان قرنی به خانه می دهند بدون اینکه بخواهید از رنگ های خاکستری در خانه استفاده کنیذ.

استفاده از لوازم رنگارنگ در کنار جایگاه پایه بلند و متفاوت برای میز غذاخوری این محل را بیشتر شبیه اتاق غذاخوری در داستان های آلیس در سرزمین عجایب نموده است.

میز غذاخوری که در زمینه سفید رنگ آشپزخانه ایی باز قرار گرفته است برای خانواده ایی شلوغ و پرانرژی گزینه مناسبی بنظر می رسد.

هال پذیرایی زیر با فضایی رسمی در کنار میزی با جایگاه های قارچی شکل و مدرن، برای تمامی مهمانی ها از نوشیدنی های لیمویی ساده گرفته تا سرو غذا های مجلسی مناسب و کافی بنظر می رسد.

میز و جایگاه مشکی زیر برای تمامی سلیقه ها مناسب نیست اما در این نمونه خاص و زیبا این سِت، فضایی آینده نگرانه و شیک به محیط داده است.

منبع: اتاق
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 662

به "طرح های مدرن اتاق غذاخوری و میز ناهارخوری با پلان باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های مدرن اتاق غذاخوری و میز ناهارخوری با پلان باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید