سرگرمی بهاری در لندن ، لذت آرامشی بی بدیل در انگلستان

به گزارش مجله فازنما، بیایید با واقعیت روبه رو شویم. اینجا انگلستان است و در هر فصلی باران می بارد و راه فراری وجود ندارد. با کمی خوش شانسی در بهار گرمی هوا را حس خواهید کرد و بالاخره از روی کاناپه بلند خواهید شد و چتر به دست با هیجان در پی هوای تازه خواهید بود. برای یاری به شما لیستی از جاذبه های گردشگری لندن در فصل بهار که در این مسیر به شما یاری خواهند کرد تهیه نموده ایم. تست کردن گوشت گاو با نمک مخصوص، دیدن کردن مسابقه بز سواری و جستجو در باغ های مخفی انجام دادن همه این کارها قبل از فصل تابستان در بین دیدنی های لندن در فصل بهار بسیار دل انگیز است و نوعی سرگرمی بهاری در لندن محسوب می گردد.

سرگرمی بهاری در لندن ، لذت آرامشی بی بدیل در انگلستان

سه شنبه تا شنبه (هفتم تا هجدهم مارس)

خانه مقدس (میدان دیونشایر)

همانطور که مشخص است لاندورزها از شلوغی لذت می برند و فستیوال های هالی هند فرصت مناسبی برای انجام این کار است. پاشیدن رنگ های مختلف روی یکدیگر سنتی است و اهمیتی ندارد برای کدام منطقه هستید و در هر صورت از آن لذت خواهید برد. در این مراسم می توانید با انواع رنگ ها روی دوستانتان رنگین کمان درست کنید خوشبختانه همه لباس مخصوص به تن دارند و نوعی سرگرمی بهاری در لندن می باشد.

سه شنبه تا یکشنبه (هفتم مارس تا بیست و پنجم ژانویه)

گرفتن یک درس تاریخی الکتریکی (آستن)

مجموعه ولکام ترک های خیلی خوب و قابل دسترسی درباره برانگیختن افکار ثبت نموده است. علم و نمایش افکار و بهتر از همه، آن ها همواره رایگان ارائه می شوند. سال جاری شما درباره داستان برق و انسان ها، ارتباط بین مجموعه های مجذوب نماینده مصنوعات و هنرهای دستی برقی خواهید آموخت که در بین جاذبه های گردشگری لندن در فصل بهار تماشای هستند.

شنبه (هجدهم مارس)

فستیوال ها و مناسبت ها (های بری و ایزلنگنتون)

بیشتر شنبه ها گروه های موسیقی اجراهای خیابانی خیره نماینده ای در اطراف اتحادیه چپل برگزار می نمایند اما این یکی از همه خاص تر است. جشن به مناسب دهمین سالگرد گروه های موسیقی آزاد و خیابانی است. عصر امروز اجراهای فوق العاده خواننده ها و داستان سرایی ها را در پیش داریم که یکی از تماشای های لندن در فصل بهار می باشد.

سی و یکم دسامبر

هاکستون

یکی از مرکز خریدهای پرکاربرد دلیکاتسن کاتز است و بالاخره راه اندازی شد بعد از سال ها با شهرتی که به عنوان مرکز خرید برای خودش در مغازه ای در خیابان مالتبی دست و پا نموده بود. بیف نمکی و بالاتر از همه درست کردن ساندویچ های ریبن هر روز هفته در هاکستون از آوریل سال جاری شروع به کار می نماید. این شعبه ها به بزرگی شعبه هایی که در نیویورک استT نمی باشد و خب مسلما هر کدام قیمت خاص خود را نیز دارند و یکی از جاذبه های گردشگری لندن در فصل بهار می باشد.

شنبه تا دوشنبه (یکم تا هفدهمین آوریل)

مومیایی های رو به انقراض (کیو)

تاو جانسون با نمک است. ساخته های چرخشی پف دار در مشهورترین باغ های گیاه شناسی در روزاستر به کار برده می شوند که این بهانه خیلی خوبی برای بازدید از آنجا است. کل مسیر و بازی ها برای افراد جوان در نظر گرفته شده اند اما علاوه بر آن سال جاری موجودات اسکاندی نیز سهم خود را دارند و پیش بینی می گردد بیشتر از بیست تا حتی بیشتر از آن ها در میان شاخ و برگ ها وجود خواهند داشت و یکی از تماشای های لندن در فصل بهار هستند.

یکشنبه (دوم آوریل)

تماشا کردن مسابقات بامزه بزسواری (اسپیتافیلدز)

در هر بهار دانشگاه های آکسفورد و کمبریج با یکدیگر در پایین محله تام مسابقه می دهند. اما می دانید چه چیزی از قایق مجذوب نماینده تر است ؟ بزها و این به خاطر این است که آن ها واقعا احمق اند! دوستان و خانواده ها در این روز برای تماشا دو یا حتی سه تا از بزهای شهر اسپیتالفیلد با یکدیگر تا خط سیاه مسابقه می دهند. در آمد حاصل از این مسابقات برای نگهداری آن ها در مزرعه خرج می گردد و نوعی سرگرمی بهاری در لندن می باشد.

پنج شنبه تا یکشنبه (ششم تا نهم آوریل)

دریافت کافئین از فستیوال قهوه در لندن (شوردیک)

اگر شما هنوز گرفتار قهوه های استارباکس نشده اید یا اگر معتقدید قهوه مزه ای مشابه با خاک می دهد پس فستیوال قهوه در لندن بهشت شما خواهد بود. انواع مختلفی از قهوه ها را تست کنید بعد سعی کنید روی هنری که روی لته بکار برده می گردد و طرز دم کردن و مسابقات باریستا دقت کنید که نوعی سرگرمی بهاری در لندن به شمار میرود.

آدینه تا یکشنبه (هفتم تا نهم آوریل)

اکنون این را بازی کنید (تمپل)

مونوپولی دیگر در فهرست بازی ها جایی ندارد گویا. این هفته در فستیوال، جشن برای بازی های مدرن برگزار می گردد به علاوه قرار است که بازی های مدرن بازی های وی ار (واقعیت مجازی)، بازی های اسکیپ(فرار)، حل پازل و دیگر بازی های مجذوب نماینده به جای بازی های سنتی و قدیمی در فهرست بازی کنان قرار گیرند.

یکشنبه (بیست و سوم آوریل)

دوییدن یا تماشا کردن ماراتون (مرکز لندن)

حتی اگر به سختی می توانید دنبال یک اتوبوس بدوید، مارتون لندن به طرز باورنکردنی تماشا کردنش مجذوب نماینده است. یک چیز عجیبی درباره فریاد زدن با شورو شوق بر سر غریبه های عرق نموده وجود دارد که بسیار لذت بخش بوده این است که بسیاری از دوندگان لباس های فانتزی می پوشند که اصلا کاربردی نیستند! اگر فکر می کنید سال بعد ممکن است در ماراتون شرکت کنید آن ها را در انتها مسیر تماشا نکنید، آن ها خیلی قرمز شده و خسته هستند.

سه شنبه (نهم می)

خانم های ما ازساکر پریپوتال (تئاتر بین المللی)

اخیرا نیویورک در حال حاضر رهبر قلمرو موسیقی است و خیلی خوب است که چیزی جالب تر از اندرو لاید وبر برای نمایش دادن خود در غرب داشته باشیم. صادقانه، داشتن نمایشی همانند گروه اسکاتلندی دخترهای گروه اسکول ترابول میکر می تواند بسیار مجذوب نماینده و تاثیر گذار باشد. این نمایش در نهم می بدون مشخص زمان انتها برای آن شروع می گردد.

شنبه (سیزدهم می)

نفس کشیدن در هوای نمایشگاه پینک فلوید (جنوب کانزینگتون)

اگر این نمایشگاه توجه تان را جلب نموده پس سریع پول هایتان را جمع کنید چون وی اند ای در چندین سال گذشته پروفایل های قوی جمع نموده و نمایشگاه های مختلفی را برگزار نموده است. از سیزدهم می تا الان در خصوص موزیک، طراحی و نمایش های صحنه و نمایش های راجرز واترز فیس 1979، اجرا زنده دیوار را دنبال کنید.

آدینه تا دوشنبه (بیست و ششم تا بیست و نهم می)

گوش دادن به موزیک ویلز (پادشاه کراس)

فستیوال موزیکی با سبک دنس، ایندی وجود دارد به نام مرد سبز که مرداد هر سال برگزار می گردد و افرادی که این فستیوال را برگزار می نمایند آخر هفته ها را برای کینگز کراس برای بار دوم گرم می نمایند. ترکیب موزیک عالی و نوشیدنی همه چیز را در سال گذشته مفرح تر کرد. ما متوجه شدیم که یک انسان نمی تواند صد نوع نوشیدنی را در یک هفته تست کند. ناراحت نماینده است ولی واقعیت دارد!

شنبه (سوم جون)

آفتاب گرفتن در زمین آزاد (پارک ویکتوریا)

پیشنهاد دادن چندین نفر از خوب های سبک آلترنتیو در لندن مهم می باشد. این سبک همواره معروف است و طرفدارهای خاص خودش را در مهمانی های بسیار با شلوارک های کوتاه و تی شرت های هاوایی عجیب و غریب دارد.

شنبه تا یکشنبه (هفدهم تا هجدهم جون)

جستجو در زمین های باز

مکانی است که بیشترین بازدید را در این فهرست دارد. این فستیوال به شما این اجازه را می دهد که در فضا های سبز باغ های ناشناس ; اطراف گردش کنید. فضای سبز کاشته شده در باغ ها، جلوی خانه ها، در پارک ها و چمن های بزرگ خانه های باشکوه همه در این فهرست بلند و بالا هستند. همین طور پیشنهادهای زیادی برای تورهای رایگان نیز در این فهرست واقع شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1591

به "سرگرمی بهاری در لندن ، لذت آرامشی بی بدیل در انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی بهاری در لندن ، لذت آرامشی بی بدیل در انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید