روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از 18 تا 20 مرداد برگزار می گردد

به گزارش مجله فازنما، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از 18 تا 20 مرداد برگزار می گردد.

روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از 18 تا 20 مرداد برگزار می گردد

به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در چارچوب مبادلات دوجانبه، روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از 18 تا 20 مرداد با حضور هیأت 70 نفره از مقامات عالی دولتی و فرهنگی ویتنام در موزه سینمای ایران برگزار می شود.

وونگ دین هوئه، رئیس مجلس ویتنام و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور اعضای رسمی این هیأت فرهنگی برای شرکت در روزهای فرهنگی ویتنام در ایران را تشکیل می دهند.

آیین افتتاحیه روزهای فرهنگی ویتنام در ایران چهارشنبه 18 مرداد ساعت 18:30 تا 21:30 با حضور مقامات عالی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام، سفیر و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور در موزه سینمای ایران برگزار می شود.

این رویداد در بخشهای مختلفی شامل نمایشگاه صنایع دستی، لباسهای سنتی، کتاب و عکس برگرفته از جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تاریخی و بعلاوه روابط ایران و ویتنام برگزار می شود.

بعلاوه فیلم های تاک تائو، شادی یک مادر و داستان پائو محصول ویتنام در طول سه روز برگزاری روزهای فرهنگی ویتنام به نمایش گذاشته می شود.

این رویداد فرهنگی با همکاری مشترک اداره کل همکاری ها و تنظیم گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موزه سینمای ایران و سفارت ویتنام در ایران برگزار می شود.

منبع: همگردی
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1680

به "روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از 18 تا 20 مرداد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از 18 تا 20 مرداد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید