رئیس سازمان لیگ کشتی: 3 ملی پوش و 2 خارجی سهم تیم های حاضر در لیگ بیست و سوم است

به گزارش مجله فازنما، حمید کمک در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی گفت: با شرایط در نظر گرفته شده سال جاری هر تیم در لیگ کشتی می تواند 3 ملی پوش و 2 کشتی گیر خارجی به خدمت بگیرد.

رئیس سازمان لیگ کشتی: 3 ملی پوش و 2 خارجی سهم تیم های حاضر در لیگ بیست و سوم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور (سه شنبه) در سالن همایش های شهید شاهرخ ضرغام فدراسیون کشتی برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور پیشکسوتان و قهرمانان کشتی از جمله سید علی اکبر حیدری، ابراهیم جوادی، حسن رنگرز، سعید عبدولی، مهدی علکمک، نمایندگان باشگاه ها، اصحاب رسانه، علیرضا دبیر رئیس، ابراهیم مهربان دبیر و سایر مسئولان فدراسیون کشتی حضور داشتند، قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال 1402 انجام شد.

بعلاوه پیش از مراسم قرعه کشی از ابراهیم جوادی دارنده 4 مدال طلای دنیا و یک مدال برنز المپیک، سید علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپیک، دنیادار عبدالباقر قهرمان آسیا، قاسم جعفری عضو تیم ملی ایران در مسابقات 1966 تولیدو، رشید فرهادی، محمد مشهدی اسماعیل و قاسم جعفری پیشکسوت کشتی، علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان و احمد عرب مسئول امور رسیدگی پیشکسوتان، محمدابراهیم امامی داور بین المللی اتحادیه دنیای، رئیس اسبق سازمان لیگ و کمیته داوران و سخنگوی فدراسیون کشتی، صادق رضایی و مهدی شیروانی پیشکسوتان عرصه رسانه، سید محمد افتخاریان و فریدون عابدین نژاد پیشکسوت عرصه داوری، تجلیل بعمل آمد.

در حاشیه این مراسم حمید کمک در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط لیگ و تیم های آزاد و فرنگی گفت: لیگ بیست و سوم امروز قرعه کشی شد و با توجه به شرایط فنی و خاص تیم های ملی که هم سال سهمیه المپیک هست و هم بازی های آسیایی که با فاصله نزدیک برگزار می گردد در نهایت 8 تیم در رشته آزاد و 6 تیم در رشته فرنگی قرعه کشی شدند که مسابقات کشتی آزاد در دهه آخر مهر و رقابت های کشتی فرنگی هفته اول مهر ماه شروع می گردد.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ سال جاری به صورت رفت و برگشت است و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی و فینال صعود می نمایند و تا اواسط آذر، لیگ به سرانجام می رسد.

رئیس سازمان لیگ کشتی اظهار کرد: با شرایط در نظر گرفته شده سال جاری هر تیم در لیگ کشتی می تواند 3 ملی پوش و 2 کشتی گیر خارجی به خدمت بگیرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1688

به "رئیس سازمان لیگ کشتی: 3 ملی پوش و 2 خارجی سهم تیم های حاضر در لیگ بیست و سوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان لیگ کشتی: 3 ملی پوش و 2 خارجی سهم تیم های حاضر در لیگ بیست و سوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید