قاسمی: هیچ کدورتی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال وجود ندارد، همه از گروه ایران با عنوان گروه مرگ یاد می کنند

به گزارش مجله فازنما، سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: برای رشد بسکتبال ایران نیاز داریم با تیم های بزرگ جهان دیدار کنیم.

قاسمی: هیچ کدورتی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال وجود ندارد، همه از گروه ایران با عنوان گروه مرگ یاد می کنند

مسعود قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد هم گروهی تیم ملی بسکتبال ایران با آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو گفت: همه از این گروه با عنوان گروه مرگ یاد می کنند. ما برای رشد بسکتبال نیاز داریم با تیم های بزرگ جهان دیدار کنیم. ضمن اینکه تیم ملی پیش از این هم مسابقات تدارکاتی خوبی را برگزار کرده است.

سرپرست تیم ملی بسکتبال ادامه داد: بازیکنان ملی پوش از نظر اعتماد به نفس در سطح بالایی قرار دارند. هر چند که در طول یک سال گذشته، شیوع کرونا باعث شده تا هیچ مسابقه ای برگزار نشود و همانطور که دیدید تیم ملی در بازی با سوریه، خیلی بد کار کردند.

قاسمی گفت: ما فعلا با آمریکا و فرانسه که این تیم هم تعداد زیادی بازیکن شاغل در NBA دارد، همگروه هستیم و انتظار داریم از مسابقات انتخابی کانادا هم یونان یا کانادا به گروه ما اضافه شوند. کار بسیار سختی پیش رو داریم ولی از آن لذت می بریم و بازیکنان هم با تمام وجود در مسابقات حاضر خواهند شد.

وی شرح داد: مسابقات بسکتبال بازی های المپیک توکیو بر خلاف دوره های قبلی به صورت 3 گروه 4 تیمی برگزار می شود. دو تیم برتر هر گروه و دو تیم از بین بهترین تیم های سوم راهی مرحله دوم می شوند که همین موضوع نیز کار ما را سخت تر خواهد کرد. امیدوارم بازی های تدارکاتی خوبی را پیش رو داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی بسکتبال همچنین اضافه کرد: در حال حاضر، دعوتنامه ای از ژاپن داریم که هنوز تیم های حاضر در این تورنمنت مشخص نشده اند. با توجه به اینکه ژاپن میزبان المپیک است، تیم های خوبی به این تورنمنت دعوت خواهند شد. طبق برنامه ریزی، لیگ ما زودتر تمام خواهد شد و بازیکنان فرصت مناسبی برای ریکاوری دارند.

وی گفت: 16 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که 12 نفر برای شرکت در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 به قطر خواهند رفت. ما در تلاش هستیم که بر خلاف پنجره قبلی، چند بازی تدارکاتی قبل از اعزام انجام دهیم. یکی از تیم هایی که دوست داریم با آن بازی، تیم جوانان 2020 (کوچین) است.

قاسمی در مورد دعوت مجدد ارسلان کاظمی به اردوی تیم ملی شرح داد: از نظر ما هیچ حاشیه ای در مورد ارسلان وجود نداشته بلکه حاشیه را به وجود آوردند. انتخاب همه بازیکنان طبق مسائل فنی بوده است ولی ممکن است برخی موارد بازیکنی در سیستم جای نگیرد. هیچ کدروتی بین بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 920

به "قاسمی: هیچ کدورتی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال وجود ندارد، همه از گروه ایران با عنوان گروه مرگ یاد می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: هیچ کدورتی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال وجود ندارد، همه از گروه ایران با عنوان گروه مرگ یاد می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید