دلایل غیبت کاپیتان استقلال و حضور اخباری در تیم ملی مشخص شد

به گزارش مجله فازنما، دلایل دعوت نشدن سید حسین حسینی، کاپیتان استقلال به تیم ملی فوتبال کشورمان معین شد.

دلایل غیبت کاپیتان استقلال و حضور اخباری در تیم ملی مشخص شد

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی روز گذشته اسامی 24 بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان و برگزاری 2 بازی محبت آمیز مقابل بلغارستان و آنگولا به تیم ملی کشورمان گفت.

پس از اعلام این لیست ابهام هایی درمورد دعوت نشدن سید حسین حسینی به اردوی تیم ملی مطرح شد و حتی در فضای مجازی انتقاداتی به سرمربی این تیم بابت دعوت از محمدرضا اخباری به جای دروازه بان و کاپیتان استقلال مطرح شد.

سید حسین حسینی که برای سفر به بلغارستان، اقدامات مربوط به دریافت ویزا را انجام داده بود، به 2 دلیل برای این اردو بین ملی پوشان جایی ندارد. اولین دلیل این است که دینکا آلین، مربی دروازه بان های رومانیایی تیم ملی که سال ها با اخباری در تراکتور کار کرده نظرش این بوده که دروازه بان فعلی گل گهر که در 3 هفته ابتدایی لیگ پیروز به ثبت کلین شیت شد، جزو نفرات شایسته پست دروازه بان برای این اردو است و این موضوع با تایید نهایی قلعه نویی نیز همراه شده است.

دومین و مهم ترین دلیل دعوت نشدن حسینی، این است که نام او به عنوان یکی از سهمیه های بزرگسال برای همراهی تیم امید در بازی های آسیایی هانگژو قرار گرفته است. شاگردان رضا عنایتی پس از برگزاری دیدار سوم خود در مرحله اول انتخابی المپیک مقابل ازبکستان در تاریخ 21 شهریور به ایران بازگشته و به سرعت راهی چین خواهند شد.

اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز پس از انتها بازی با آنگولا در شب 21 شهریور به اتمام می رسد و به همین دلیل کادرفنی صلاح دیده اند حسینی برای آمادگی بیشتر جهت همراهی تیم امید در هانگژو در اردوی بزرگسالان شرکت نکند تا با استراحت بیشتر به چین برود.

به همین دلایل اخباری که سابقه زیادی در دعوت به اردوهای ملی دارد، این بار نیز به این تیم دعوت شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1689

به "دلایل غیبت کاپیتان استقلال و حضور اخباری در تیم ملی مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل غیبت کاپیتان استقلال و حضور اخباری در تیم ملی مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید