ملاقات قهرمان اسنوکر دنیا با وزیر ورزش و جوانان، وفایی: هرگز حاضر نیستم وطنم را با کشور دیگر عوض کنم

به گزارش مجله فازنما، هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به همراه حسین وفایی قهرمان دو دوره اسنوکر دنیا با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی ملاقات و مصاحبه کردند.

ملاقات قهرمان اسنوکر دنیا با وزیر ورزش و جوانان، وفایی: هرگز حاضر نیستم وطنم را با کشور دیگر عوض کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در این نشست ابتدا هاشم اسکندری به ارائه گزارشی از موفقیت های حسین وفایی در سال اخیر اشاره نمود و در مورد برنامه ها و فرایند میزبانی کشورمان در مسابقات آسیایی و دنیای توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین وفایی ورزشکار پرافتخار دنیای اسنوکر کشورمان نیز گفت: بسیاری از ورزشکاران در این تفکر اشتباه بسر می برند که ورزشکاران دیگر کشورها در پر قو زندگی می نمایند در حالی که چنین نیست و در کمتر کشوری مانند ایران شاهد محبوبیت و توجه به ورزشکاران حرفه ای هستیم. هرگز حاضر نیستم که وطنم را با هیچ کشور دیگری عوض کنم و در تمامی مسابقات دنیای نیز با افتخار با پرچم ایران بر روی پیراهنم، رقابت نموده ام. به عنوان فردی که سال هاست به واسطه مسابقات پی در پی در سفر هستم، می گویم که هیچ کجا وطن انسان نخواهد بود.

او ادامه داد: شاید سختی هایی وجود داشته باشد اما مسائل دیر یا زود حل خواهند شد و نباید از امید دست برداشت. ورزشکاران ایرانی در هر رشته از جمله اسنوکر ظرفیت های بالایی دارند و این امر را در مسابقات مختلف دنیای و آسیایی به اثبات رسانده اند و اعتقاد دارم که با حضور آقای دکتر سجادی در رأس ورزش کشور مسائل بسیاری از قهرمانان ملی در تمامی رشته ها مرتفع خواهد شد.

در ادامه دکتر سجادی در این ملاقات مطرح کرد: خوشحالم که ورزشکاری به نام حسین وفایی در کشورمان داریم که می گوید من ایران را با هیچ یک از کشورهای دنیا عوض نخواهم کرد و هیچ جایی بهتر از کشورم ایران نخواهد بود. ما قهرمانان ورزشی بسیاری در رشته های مختلف با عنوان لژیونر داریم که درآمدهای ارزی دارند و بعلاوه متعلق و متعصب به کشورشان هستند و هنگام مسابقات ملی در کشور حضور دارند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم فرایند رو به رشد اسنوکر ایران با حسین وفایی تداوم داشته باشد و نفرات جدیدی را از کشورمان در تور حرفه ای ها مشاهده کنیم. با شناختی که از آقای دکتر هاشم اسکندری و مجموعه مدیریتی این فدراسیون دارم، می دانم این امر محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1487

به "ملاقات قهرمان اسنوکر دنیا با وزیر ورزش و جوانان، وفایی: هرگز حاضر نیستم وطنم را با کشور دیگر عوض کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات قهرمان اسنوکر دنیا با وزیر ورزش و جوانان، وفایی: هرگز حاضر نیستم وطنم را با کشور دیگر عوض کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید