جمهوری خواستار: روابط خصوصی بایدن و چین علنی گردد!

به گزارش مجله فازنما، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، جمعی از جمهوری خواستار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به مرکز وابسته به جو بایدن رئیس جمهور جدید این کشور که در دانشگاه پنسیلوانیا مستقر است؛ خواستار شفاف سازی درباره روابط اعضای خانواده او با چین شدند.

جمهوری خواستار: روابط خصوصی بایدن و چین علنی گردد!

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

طی کارزار انتخاباتی 2020، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، بارها و بارها بایدن را به همدستی با دولت پکن متهم کرد حال آنکه طرف مقابل هم مدعی شد که ترامپ بازیچه دست روسیه است.

با تکیه بر اتهامات مطرح شده حین دعواهای حزبی، جمهوری خواستار می خواهند بدانند که چین یا هر کشور دیگری تا چه اندازه بر اعضای خانواده بایدن نفوذ دارند.

این ادعاها در حالی مطرح می گردد که چین و روسیه بارها تاکید نموده اند که نمی خواهند بخشی از بازی های سیاسی داخلی آمریکا باشند.

همزمان، دولت جدید آمریکا برای مبرا کردن خود از این اتهامات، رفتاری غیرحرفه ای را در قبال پکن اتخاذ نموده و از همین روزهای نخست، به مداخله در مناقشات دریای چین جنوبی، دریای چین شرقی و تایوان روی آورده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 864

به "جمهوری خواستار: روابط خصوصی بایدن و چین علنی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری خواستار: روابط خصوصی بایدن و چین علنی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید