تمدید محدودیت های سراسری مقابله با کرونا در مالزی

به گزارش مجله فازنما، خبرگزاری خبرنگاران- نخست وزیر مالزی گفت تعطیلی کامل و محدودیت های سراسری مقابله با کرونا از دوشنبه تمدید می گردد.

تمدید محدودیت های سراسری مقابله با کرونا در مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری دولتی مالزی یکشنبه به نقل از نخست وزیر این کشور گفت مالزی تعطیلی کامل و محدودیت های سراسری مقابله با کرونا را از دوشنبه تمدید می نماید.

محدودیت های سراسری مقابله با کرونا در مالزی قرار بود دوشنبه انتها یابد اما خبرگزاری برناما به نقل از محی الدین یاسین، نخست وزیر، تا زمانی که تعداد روزانه مبتلایان به زیر 4000 نفر نرسد، این محدودیت ها کاهش نخواهد یافت.

یکشنبه در مالزی پنج هزار و 803 مورد ابتلا به کرونا ثبت شد.

ویروس کرونا در دسامبر 2019، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال 2020، تقریبا بیشتر کشور های دنیا با موارد ابتلا به کرونادر کشور خود روبرو شدند و در نهایت در 11 مارس سال 2020، سازمان بهداشت دنیای، همه گیر بودن این بیماری را تائید کرد. در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان بهداشت دنیای گفت، این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1156

به "تمدید محدودیت های سراسری مقابله با کرونا در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید محدودیت های سراسری مقابله با کرونا در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید