تعدادی مدیر بی انگیزه برکنار شدند

به گزارش مجله فازنما، اخیراً رئیس جمهور به حاشیه راندن مدیران بی انگیزه و خسته را سیاست قطعی دولت عنوان نمود و معاون اجرایی رئیس جمهور را مکلف کرد، موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی آنالیز و نتیجه آن را اطلاع رسانی کند.

تعدادی مدیر بی انگیزه برکنار شدند

به گزارش خبرنگاران، میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در پاسخ به شفقنا درباره اقداماتی که تا به امروز در این خصوص اجرا شده، گفت: در حال حاضر کانون ارزیابی مدیران در بخش خصوصی، دولتی و بعلاوه کانون هایی که دستگاه های اجرایی دارند، فعال شده است.

وی ادامه داد: در کانون ارزیابی، سطح تمامی مدیران تا مدیرکل مورد ارزیابی قرار می گیرد و دستگاه ها را مکلف کردیم تا نسبت به ادامه همکاری با کسانی که نمره کمی در حوزه صلاحیت های عمومی، حرفه ای و انگیزه کسب می نمایند، بازنگری داشته باشند.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: در حال حاضر چرخه ارزیابی مدیران در سطوح مختلف شروع شده و بعضی از تغییرات مدیران در سفرهای استانی رییس جمهور، حاصل همین ارزیابی است.

آقای لطیفی خاطرنشان کرد: در راستای ارزیابی های انجام شده، تا به امروز تعدادی از مدیران برکنار شدند و این روند براساس نتایج ارزیابی ها ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1663

به "تعدادی مدیر بی انگیزه برکنار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدادی مدیر بی انگیزه برکنار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید