تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس به مدت یک هفته

به گزارش مجله فازنما، خبرنگاران/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در فرآیند آنالیز اپیدمی کرونا در سطح استان مواردی از افزایش تعداد مبتلایان در سنین زیر 18 سال گزارش شده است و در ستاد استانی کرونا در مورد تعطیلی مدارس به مدت یک هفته تصمیم گیری خواهد شد.

تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس به مدت یک هفته

شهرام حبیب زاده 15مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 3 فوت ناشی از شیوع بیماری کرونا را در استان شاهد بودیم.

وی اظهار داشت: در همین مدت تعداد 41 بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه 35 نفر با بهبودی نسبی مرخص شده اند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 240 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند، اضافه نمود: از این تعداد 56 بیمار در بخش های ICU تحت مراقبت قرار دارند.

حبیب زاده گفت: در فرآیند آنالیز اپیدمی کرونا در سطح استان، مواردی از افزایش تعداد مبتلایان در سنین زیر 18 سال گزارش شده است و احتمالا در ستاد استانی کرونا در مورد تعطیلی مدارس به مدت یک هفته تصمیم گیری خواهد شد.

وی با توضیح داد: در حال حاضر مجموع فوتی های کرونا در اردبیل به 665 نفر رسیده است و به رغم کوشش های گسترده برای قطع زنجیره ابتلا همچنان شاهد ابتلای همشهریان به این ویروس هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم اکنون شهرهای مشگین شهر، اردبیل و خلخال در شرایط قرمز کرونا به سر می برند و گرمی و سرعین نیز شرایط نارنجی را سپری می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 647

به "تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس به مدت یک هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس به مدت یک هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید