اینکه داوران هنوز سیستم رادیویی ندارند یک بهانه است ، مجیدی دستور داد جواب فغانی را ندهیم

به گزارش مجله فازنما، معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: خبرچین ها همواره در باشگاه بوده اند و ما آن ها را می شناسیم، ولی به علت مسائل حقوقی فقط در یک اتاق خلوت به او تذکر می دهیم.

اینکه داوران هنوز سیستم رادیویی ندارند یک بهانه است ، مجیدی دستور داد جواب فغانی را ندهیم

گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا فغانی داور برجسته فوتبال ایران که قضاوت بازی دیروز استقلال و نساجی را برعهده داشت، صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی فرهاد مجیدی را مورد انتقاد قرار داد. فغانی درباره اعتراض فرهاد مجیدی به صحنه ای که معتقد بود خطای پنالتی به سود تیمش اتفاق افتاده و او نگرفته گفت که سرمربی استقلال فرار روبه جلو نکند و اطلاعاتش را بالا ببرد.

در این باره پیش بینی می شد مسئولان استقلال پاسخ فغانی را بدهند اما این اتفاق رخ نداد. حالا مدیررسانه باشگاه استقلال در این خصوص شرح داده است.

محمد نوری فر در مصاحبه با خبرنگاران، درباره اینکه علیرضا فغانی گفته فوتبال ایران سیستم رادیویی ندارد و انتظار برای داشتن VAR بیجا است، تاکید نمود: اینکه سیستم رادیویی برای داوران نیست، برای فوتبال ما زشت است. این سیستم چیست که فوتبال ما نتواند داشته باشد؟ این یک بهانه غیرقابل توجیه است.

او درباره انتقاد فغانی از مجیدی گفت: آقای فغانی مثل همواره لحنش تعیین است. امروز با کادرفنی صحبت کردم تا پاسخ ایشان را بدهیم اما تاکید نمودند که پاسخی ندهیم و از این موضوع بگذریم.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال اضافه نمود: چیزی که مورد اعتراض آقای مجیدی بوده، یک واقعیت است. اشتباهات داوری قبل از بازی با نساجی هم برای استقلال وجود داشت. در بازی با فجرسپاسی گل کاملا سالمی بود که به خاطر فیلمبرداری بد این گل در افکار عمومی به چشم نیامد. دیروز هم پنالتی ما گرفته نشد و نسبت به این موضوع اعتراض شده است.

نوری فر در مورد لو رفتن اخبار باشگاه استقلال در رسانه ها گفت: خبرچین ها همواره در باشگاه بوده اند و ما آنها را می شناسیم ولی به علت مسائل حقوقی فقط در یک اتاق خلوت به او تذکر می دهیم.استراماچونی می گفت در مقابل خبرچین های تیم هیچ کاری نمی توانی کنی و تنها باید ببری تا ضریب وفاداری در تیم بالا برود.اینکه یک فرد به عنوان مدیر رسانه ای بتواند با این همه شبکه اجتماعی و جریان مقابله کند، غیر منطقی است.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن افرود: کادر فنی تا این لحظه انتخابی برای جذب بازیکن تازه نداشته و بهتر است روی پنجره زمستانی متمرکز شویم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1315

به "اینکه داوران هنوز سیستم رادیویی ندارند یک بهانه است ، مجیدی دستور داد جواب فغانی را ندهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینکه داوران هنوز سیستم رادیویی ندارند یک بهانه است ، مجیدی دستور داد جواب فغانی را ندهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید