تور ارزان برزیل: اشک های ژان کارلوس پیش از پیوستن به استقلال؛ خداحافظی با برزیل

به گزارش مجله فازنما، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ B برزیل بامداد امروز تیم نائوچیکو پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 تیم نووریزونتینو را شکست بدهد. حواشی این مسابقه می تواند حتی برای طرفداران فوتبال ایران و به خصوص طرفداران باشگاه استقلال قابل توجه باشد.

تور ارزان برزیل: اشک های ژان کارلوس پیش از پیوستن به استقلال؛ خداحافظی با برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

در سرانجام بازی، ژان کارلوس هافبک برزیلی تیم نائوچیکو که مذاکراتی با باشگاه استقلال ایران انجام داده است، مصاحبه ای احساسی انجام داد و از طرفداران باشگاه برزیلی خداحافظی کرد؛ مصاحبه ای که نشان می دهد کار حضور کارلوس در تیم نائوچیکو به سرانجام رسیده است و این بازیکن احتمالاً به زودی راهی ایران خواهد شد.

ژان کارلوس 30 ساله بعد از سه سال حضور در تیم نائوچیکو به یکی از بازیکنان محبوب این باشگاه تبدیل شد و در مسابقه امروز هم نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

کارلوس گفت: اینجا سه سال خیلی خوب داشتم. اشتباهاتی وجود داشت، اما دستاورد ها بیشتر بود. مهم نیست چه اتفاقی می افتد. من و خانواده ام همواره قدردان نائوچیکو خواهیم بود.

این هافبک برزیلی که با رد گلوبو تبادل نظر می کرد، تاکید نمود که مدیون باشگاه نائوچیکو است. او چه زمانی که گوینده استادیوم نامش را صدا کرد و چه زمانی که قصد داشت به رختکن برود، از سوی طرفداران نائوچیکو تشویق شد.

کارلوس گفت: نمی دانم چه اتفاقی می افتد، اما اینجا باشگاهی است که خیلی دوستش داشتم. نمی توانستم از این تماشاگران تشکر نکنم. محبتی که به من داشتند، خیلی خاص است. محبت طرفداران برای من همه چیز بود. این باشگاه برای همواره در قلب من و خانواده ام می ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعلاوه سایت جی. گلوبو برزیل مدعی شد پیشنهاد اقتصادی استقلال برای ژان کارلوس همان مبلغی است که در ابتدای فصل در پی این هافبک بودند یعنی 600 هزار دلار.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1485

به "تور ارزان برزیل: اشک های ژان کارلوس پیش از پیوستن به استقلال؛ خداحافظی با برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: اشک های ژان کارلوس پیش از پیوستن به استقلال؛ خداحافظی با برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید