اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان استان کردستان

به گزارش مجله فازنما، تهران (پانا) - هزار دستگاه وسیله گرمایشی و 26 دستگاه خودروی نیسان با حضور قائم مقام کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت استان کردستان ارائه شد.

اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان استان کردستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم اهدای وسایل گرمایشی به مددجویان استان کردستان، با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار با کمیته امداد برای خدمت به نیازمندان، گفت: این تعداد بخاری با اعتباری معادل یک میلیارد و 600 میلیون تومان و با مشارکت کمیته امداد و خیران تهیه شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح لوله کشی گاز منازل مددجویان طی یکسال گذشته، اضافه کرد: این بخاری ها در بین مددجویان تحت حمایت که سال جاری از نعمت گاز شهری بهره مند شده اند، توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد به طرح تامین خودروی نیسان برای مددجویان پرداخت و تاکید نمود: امروز 26 دستگاه نیسان به منظور یاری به اشتغال و درآمدزایی خانواده های تحت حمایت، در اختیار مددجویان نهاده شد.

وی توضیح داد: این تعداد خودروی نیسان در قالب تفام نامه کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و تخفیف 10 درصدی از سوی شرکت خودروسازی، برای مددجویان خریداری شده است.

خاکسار ادامه داد: برای هر یک از این خودروها 211 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1348

به "اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان استان کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان استان کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید