8 هدیه هیجان انگیز برای دوست داران سفر

به گزارش مجله فازنما، خریدن هدیه برای دیگران تقریبا جزو کارهای سخت به شمار می رود و همه ما دوست داریم به عنوان کسی که هدیه می دهد، هدیه مان موردعلاقه طرف مقابل باشد و آن را دوست داشته باشد.

8 هدیه هیجان انگیز برای دوست داران سفر

در این جا فهرستی از هدایا را معرفی می کنیم که اگر شما یکی از هواداران پر و پا قرص سفر هستید، می توانید آن را به خانواده یا دوستان خود نشان دهید یا در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا اطرافیانتان بدانند در مناسبت های مختلف مثل روز تولدتان چه هدیه ای به شما بدهند. و یا اگر خیلی اهل سفر نیستید اما در فامیل و دوستان خود علاقه مندان به سفر بسیارند، فهرست زیر در انتخاب هدیه برای آنها یاری بسیار بزرگی به شما خواهد نمود.

کره یا نقشه زمین

قطعا هر گردشگری عاشق این است که یک نقشه یا کره زمین زیبا در اتاقش داشته باشد. این علاوه بر اینکه سمبلی از دوستداران سفر و دنیاگردی است، برای فرد، یادآور خاطرات شهرها و کشورهایی است که گشته و آنهایی که هنوز ندیده است و باید در برنامه سفرهای آینده جای دهد. در حال حاضر که به علت پیشرفت تکنولوژی هر نفر یک نقشه آنلاین در گوشی خود دارد، کره زمین چوبی یا نقشه ای با طرح خاص، هدیه مجذوب کننده و خوشایندی برای دوست گردشگرتان خواهد بود.

کیف مدارک و گذرنامه

کیف پاسپورت، شناسنامه یا مدارک یک هدیه مجذوب کننده و در عین حال نه چندان گران برای گردشگران خواهد بود. مخصوصا اگر طرحی خاص و سفارشی داشته یا مدل آن به گونه ای باشد که به خوبی صاحب کیف را توصیف کند. برای کسانی که به علت موقعیت شغلیشان سفرهای تجاری زیادی دارند، کیف مدارک بیش از دیگران کارآمد است. برای مثال بسیاری از مسافران شهرهای صنعتی و بزرگ مانند تهران، اهداف تجاری از سفر خود دارند؛ بنابراین اگر در فکر خرید هدیه برای دوست یا آشنایی هستید که به تازگی در جستجوی هتل های تهران و بلیط پرواز رفت و برگشت به این شهر بوده است، کیف مدارک یا پاسپورت مجذوب کننده را می توانید در گزینه های انتخابی خود قرار دهید.

کفش ضد آب

آنهایی که دائما در سفرند، خوب می دانند باید برای هر چیزی آمادگی داشته باشند؛ همانند باران های غیرمنتظره. کفش های ضد آب این اتفاق های غیرمنتظره را برای آنها قابل انتظار نموده و داشتن یا نداشتن یک جفت از این کفش ها تفاوت بسیار زیادی برای صاحب آن ایجاد خواهد نمود.

اتو مسافرتی کوچک

بسته بندی لباس ها و قرار دادن آنها در چمدان اغلب باعث چروک شدنشان خواهد شد. از آنجایی که خدمات لاندری و اتوشویی در بیشتر هتل ها رایگان نبوده و دارای هزینه است و حتی در هتل های شهرهای کوچک تر که کمتر به عنوان مقصد گردشگری قرار می گیرند - همانند هتل های کرمان، ممکن است خدمات لاندری اصلا ارائه نگردد. در این مواقع داشتن یک اتو مسافرتی جمع و جور، دغدغه گردشگران را برای این موضوع از بین خواهد برد.

هدفون نویز گیر

بیایید قبول کنیم، در پرواز، احتمال آن زیاد است که در جایگاه کنارمان مردی بنشیند که با صدای بلند خر و پف می نماید یا چند ردیف آن طرف تر یک بچه دائما در حال گریه کردن باشد! حتی بسیاری از ما حداقل یکی از این شرایط را نیز تا کنون تجربه نموده ایم و اگر این طور هم نباشد، احتمالا ترجیح دهیم زمانی که در انتظار تحویل گرفتن اتاقمان در لابی هتل منتظر نشسته ایم، از هیاهوی محوطه و شلوغی احتمالی محیط مخصوصا در قسمت رزرواسیون هتل در امان بمانیم. هدفون های نویزگیر یک هدیه فوق العاده برای هر فرد اهل سفر خواهد بود، چرا که علاوه بر نجات دادن او از تحمل این شرایط، باعث خواهد شد در پرسروصداترین مکان ها هم بتواند خلوت خود را حفظ کند.

عینک دودی و کلاه آفتاب گیر

عینک دودی و کلاه آفتاب گیر علاوه بر دنیاگردان و گردشگران، برای سایرین هم یک هدیه مجذوب کننده و بی نظیر خواهد بود. به ویژه زمانی که قصد سفر به نقاط گرمسیری را دارید داشتن این هدیه یاری بسیار خوبی برای در امان ماندن از آفتاب سوزان این منطقه ها است. اگر دوست شما در نظر دارد تا برای رزرو هتل در کیش اقدام کند، یک عینک دودی و کلاه آفتاب گیر به او هدیه دهید. با این کار زمانی که در سواحل خلیج فارس قدم می زند یا در حال شترسواری در صحرای کیش، هدیه شما را استفاده کند، مدام به یادتان می افتد و به خاطر این هدیه به موقع و کاربردی قدردان شما خواهد بود.

بالشت مسافرتی

هر گردشگری به خوبی از این موضوع آگاهی دارد که همه جا می تواند جای خواب باشد. پس چه چیزی بهتر از یک بالشت مسافرتی راحت و قابل حمل است تا به دوست اهل سفر خود هدیه دهید؟ طرح ساخت بالشت مسافرتی با کیفیت به گونه ای است که علاوه بر سهولت بخشیدن به شرایط استراحت در موقعیت های سخت مثل هواپیما و ماشین و غیره، در شرایط بسیار راحت مثل زمانی که در اتاق لوکس هتل پنج ستاره خود در حال استراحت هستید باز هم به سراغ آن خواهید رفت.

فلاسک حرارتی

قهوه پرطرفدارترین نوشیدنی دنیا بعد از آب به شمار می رود و همین موضوع یکی از دلایلی است که در بیشتر هتل های ایران و دنیا در بدو ورود به اتاق سرویس قهوه و چای برای شما آماده شده است. بنابراین برای گردشگران ضروری است تا بدون توجه به موقعیت مکانی خود و در هر لحظه امکان نوشیدن قهوه را داشته باشند و برای این امکان یک فلاسک حرارتی کوچک و سبک هدیه مناسبی برای آنها خواهد بود.

اکنون شما یک فهرست از هدایایی دارید که هر اهل سفری را شاد خواهد نمود. اگر حتی یک نفر در اطرافتان است که می دانید از داشتن یکی از این هدایا شاد می گردد، امتحان کنید. قطعا ارزشش را دارد.

منبع: کجارو
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1361

به "8 هدیه هیجان انگیز برای دوست داران سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هدیه هیجان انگیز برای دوست داران سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید