اردوغان: جنگ تا آزادسازی قره باغ ادامه خواهد یافت

به گزارش مجله فازنما، رئیس جمهور ترکیه بر تداوم مبارزه آذربایجان تا آزادسازی کامل قره باغ تاکید نمود.

اردوغان: جنگ تا آزادسازی قره باغ ادامه خواهد یافت

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان٬ رئیس جمهور ترکیه عصر آدینه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه بیمارستان شهر قونیه٬ بر ادامه مبارزه جمهوری آذربایجان تا آزادسازی کامل قره باغ از اشغال ارمنستان تاکید نمود.

اردوغان همچنین با اشاره به تحولات منطقه گفت: بحران های ایجاد شده از سوریه تا دریای مدیترانه و قفقاز٬ نشان دهنده کوشش ها برای محاصره ترکیه است. ما ضمن حفظ وحدت٬ اتحاد ملت و قدرت دولت در کشورمان٬ برای شکستن محاصره ترکیه گام برمی داریم.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه نمود: کسانی که قصد تهدید ما در سوریه را دارند باید بدانند که هیچ شانس موفقیتی وجود ندارد. هر مکانی که کشور ما را تهدید کند به عنوان منطقه عملیاتی به شمار می رود.

رئیس جمهور ترکیه همچنین درباره مدیترانه نیز گفت: کسانی که نتوانستند با باج خواهی و تهدیدات توخالی کشورمان را وادار به انصراف از منافع خود در مدیترانه شرقی نمایند، مجبور شدند به فراخوان ما برای مذاکراه گوش دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 584

به "اردوغان: جنگ تا آزادسازی قره باغ ادامه خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: جنگ تا آزادسازی قره باغ ادامه خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید