آنچلوتی: کورتوا مقابل الچه بازی نمی کند، با هیچ یک از بازیکنانم مشکل ندارم

به گزارش مجله فازنما، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در مورد آخرین شرایط تیمش قبل از مصاف با الچه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به خبرنگاران شرح داد.

آنچلوتی: کورتوا مقابل الچه بازی نمی کند، با هیچ یک از بازیکنانم مشکل ندارم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه مردانش برابر الچه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا - دیداری که از ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می گردد - درباره شرایط بازیکنانش به خصوص ادن ازار و گرت بیل صحبت کرد. به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه ادن ازار به علت به دست نیاوردن فرصت بازی در رئال مادرید ممکن است در ماه ژانویه از کهکشانی ها جدا گردد.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا او از باشگاه خواسته بوده که با عمل جراحی ادن ازار برای بازگشت در زمستان موافقت کند، گفت: خیر. ما در این باره حرفی نزده ایم. واقعاً می گویم، ما هیچ حرفی نزده ایم. من با پزشک تیم هم صحبت نکردم چون خود او این موضوع را به من گفت. فکر می کنم که خود ادن هم این موضوع را دیگر فراموش نموده است. این یک واقعیت است که ازار و بیل مدت زیادی خانه نشین بوده اند. ازار از یک ماه و نیم پیش هنوز به آمادگی جسمی کامل نرسیده است. من اما لازم نمی بینم که او را نصیحت کنم چون او شخصیت و تجربه کافی برای انتخاب چیزی که به صلاحش هست را دارد.

کارلتو در پاسخ به این سؤال که آیا ترجیح می دهد برخی از بازیکنانش در بازار ژانویه فورخته شوند، تأکید کرد: رویکرد تیم من بد نیست و بازیکنان بسیار جدی کار می نمایند. جوی که میان آنها وجود دارد هم خوب است. من هم با هیچ کدام شان مسئله ای ندارم و نخواهم داشت چون آنها بازیکنانی حرفه ای هستند. خروج ادن ازار؟ فعلاً که او بازیکن رئال مادرید است و دارد با ما تمرین می نماید. پس علتی برای فکر کردن به چیزهای دیگر وجود ندارد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها در ادامه با اشاره به ناآمادگی تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی این تیم برای بازی مقابل الچه گفت: مشکل او خیلی جدی نیست. فقط چند روز باید استراحت کند. من مطئنم که او به بازی یکشنبه هفته آینده خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1409

به "آنچلوتی: کورتوا مقابل الچه بازی نمی کند، با هیچ یک از بازیکنانم مشکل ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: کورتوا مقابل الچه بازی نمی کند، با هیچ یک از بازیکنانم مشکل ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید