مذاکره فدراسیون هندبال با 5 گزینه اروپایی برای راهنمایی تیم ملی

به گزارش مجله فازنما، مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت که 5 مربی اروپایی مدنظر فدراسیون برای حضور در تیم ملی هستند.

مذاکره فدراسیون هندبال با 5 گزینه اروپایی برای راهنمایی تیم ملی

مسعود ظهرابی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آخرین شرایط سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: علیرضا پاکدل و مسئولان فدراسیون در حال مکاتبه با گزینه های مختلف هستند و تقریباً به توافق نزدیک شده اند. این گزینه ها با رزومه های خوب و دارای شناخت از آسیا هستند و سابقه فعالیت در هندبال اروپا را هم دارند. گزینه های راهنمایی تیم ملی از اسپانیا، اسلوونی، صربستان، دانمارک و ایسلند هستند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه سهمیه حضور در قهرمانی دنیا را کسب کردیم، مربیان خارجی برای حضور در تیم ما انعطاف دارند و راغب هستند که با تیمی که دنیای است، کار نمایند.

ظهرابی در مورد برنامه های تیم ملی برای حضور در سه رویداد کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و مسابقات دنیای و زمان شروع تمرینات تیم ملی گفت: فروردین ماه مسابقات ساحلی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا را در تهران داریم . لیگ برتر هم باید از قبل از شروع اردوها به خاتمه برسد و تا نیمه اول اردیبهشت لیگ تمام می گردد. شاید فینال و رده بندی در عید فطر انجام گردد. خرداد ماه هم دو تیم شهید شاملی و مس کرمان باید در جام باشگاه های آسیا شرکت نمایند. در این مدت برنامه ها فشرده است. باید اردوها را برای بازی های کشورهای اسلامی شروع کنیم و بعد از آن بازی های آسیایی در پیش است.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان توضیح داد: برنامه های ما فشرده است فروردین و اردیبهشت برگزاری اردو سخت است. لیگ هم در مقطع حساسی است و ماه مبارک رمضان هم در پیش است. در مجموع باید بگویم بعد از اردیبهشت انعطاف بیشتری در برنامه ریزی ها داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب بازیکنان، مسابقات لیگ به وسیله کادر فنی رصد می گردد، گفت: به شخصه تمام بازی ها را در تهران می بینم ولی اینکه مستقیم بازیکنان را انتخاب کنیم اینطور نیست. اول باید سرمربی معین و بعد از آن اعضای کادر فنی اعلام شوند .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1468

به "مذاکره فدراسیون هندبال با 5 گزینه اروپایی برای راهنمایی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره فدراسیون هندبال با 5 گزینه اروپایی برای راهنمایی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید