93 شهر خدمات آزمایشگاهی خود را به اشتراک گذاشتند

به گزارش مجله فازنما، بنا بر اعلام شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، در حال حاضر 93 شهر به عضویت زنجیره محصولات و خدمات آزمایشگاهی در کشور درآمده اند.

93 شهر خدمات آزمایشگاهی خود را به اشتراک گذاشتند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد شبکه ای از آزمایشگاه ها در حوزه های مختلفی مانند فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، خدمات آزمایشگاهی ارائه می نماید.

سهولت دسترسی به خدمات آزمایشگاهی از جمله اهداف دنبال شده در زیست بوم فناوری و نوآوری است. هدفی که به علاقه مندان و فعالان هر حوزه فناورانه یاری می نماید تا بتوانند برای انجام پژوهش های خود، به تجهیزات و خدمات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم برای تحقق این هدف کوشش نموده است. حاصل این کوشش، به دسترسی فعالان پژوهش، فناوری و صنایع کشور به تجهیزات، خدمات و محصولات آزمایشگاهی همه استان ها و 93 شهر منجر شده است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است که به وسیله پایگاه اینترنتی www.labsnet.ir در دسترس قرارگرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 725

به "93 شهر خدمات آزمایشگاهی خود را به اشتراک گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "93 شهر خدمات آزمایشگاهی خود را به اشتراک گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید