یاری فنی سازمان امنیت و همکاری اروپا به تاجیکستان

به گزارش مجله فازنما، دفتر برنامه ای سازمان امنیت و همکاری اروپا به کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان یاری فنی کرد.

یاری فنی سازمان امنیت و همکاری اروپا به تاجیکستان

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، دفتر برنامه ای سازمان امنیت و همکاری اروپا به نیروهای نجات کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی استان سغد تاجیکستان یاری فنی ارائه کرد.

امید یوسفی سخنگوی کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان ضمن اعلام این خبر گفت: مراسم تحویل تجهیزات فنی به امدادگران استان سغد با حضور رستم نظرزاده رئیس این کمیته و والییو کیور رئیس دفتر برنامه ای سازمان امنیت و همکاری اروپا در تاجیکستان برگزار گردید.

نظرزاده در سخنانی به همکاری سودمند دوجانبه کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان با دفتر برنامه ای سازمان امنیت و همکاری اروپا در دوشنبه اشاره و از این سازمان بین المللی برای این یاری فنی سپاسگزاری کرد.

وی تاکید نمود: بدون شک این تجهیزات فنی در نجات جان بسیاری از افراد و تسهیل کار کارمندان این کمیته برای آموزش رفتار مناسب در شرایط اضطراری به مردم یاری خواهند کرد.

نظرزاده گفت که این یاری های فنی نه تنها ابزارهای فنی بلکه پشتیبانی قابل توجهی برای بهبود کار در زمینه ارائه یاری به مردم است.

رئیس دفتر برنامه ای سازمان امنیت و همکاری اروپا بیان داشت که سازمان مذکور همچنان به همکاری نزدیک با امدادگران تاجیک در زمینه پیشگیری و برطرف عواقب حوادث طبیعی ادامه خواهد داد.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 481

به "یاری فنی سازمان امنیت و همکاری اروپا به تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری فنی سازمان امنیت و همکاری اروپا به تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید