چسبندگی قیمت ها در بازار خودرو، پراید 121 میلیون تومانی شد

به گزارش مجله فازنما، خبرنگاران : مقاومت بازار برابر کاهش قیمت ها در حالی اتفاق می افتد که خرید و فروش خودرو در بازار به کف رسیده و در دو روز گذشته نیز بنا براعلام فعالان این بازار معامله چندانی صورت نگرفته است.

چسبندگی قیمت ها در بازار خودرو، پراید 121 میلیون تومانی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین: بازار خودرو این روزها با پدیده چسبندگی قیمت ها روبروست و در حالی برابر کاهش بیشتر قیمت مقاومت می نماید که انتظار برای ریزش قیمت ها مشتریان را از بازار به شدت دور نموده است.

براساس اعلام فعالان بازار پژوپارس اتوماتیک 358 میلیون تومان قیمت خورد و بهای پژو 206 اس دی نیز برابر با 252 میلیون توان اعلام شده است .

براین اساس پژو 207 اتوماتیک نیز 446 میلیون تومان در بازار و فضای مجازی فایل شد. قیمت پراید 111 نیز با کاهش چهار میلیون تومانی برابر با 121 میلیون تومان اعلام شده است . البته گفته می گردد این قیمت نیز برای خریداران جذاب نیست از این رو خرید و فروشی صورت نمی گیرد.

تیبا هاچ بک بر اساس اعلام آگهی دهندگان بین 130 تا 132 میلیون تومان قیمت خورده است.سمند ال ایکس 218 میلیون تومان و پژو 405 برابر با 184 میلیون تومان قیمت خورده است.

بر اساس این گزارش پیش بینی فعالان بازار حکایت از آن دارد که قیمت ها روندی کاهشی را در روزهای آینده طی می نماید . گفته می گردد با تثبیت نرخ دلار در کانال های پایین تر قیمت خودرو نیز مهیای ریزش بیشتر خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 740

به "چسبندگی قیمت ها در بازار خودرو، پراید 121 میلیون تومانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چسبندگی قیمت ها در بازار خودرو، پراید 121 میلیون تومانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید