ورزش گرانی که برای جوانان قمی مقرون به صرفه شده است

به گزارش مجله فازنما، خبرنگاران/قم رئیس هیئت تیرکمان استان قم گفت: بعد از بهبود شرایط کرونایی استان قم، آماده برگزاری جشنواره تیروکمان برای خبرنگاران استان قم با موضوع خبرگزاری خبرنگاران هستیم.

ورزش گرانی که برای جوانان قمی مقرون به صرفه شده است

علی تلخابی، رئیس هیئت تیرکمان استان قم، در گفت وگو با خبرنگاران اسم کرد: برگزاری جشنواره های متعدد یاری شایانی به جذب بازیکنان تازه نموده است و در آخرین جشنواره ای که برگزار گردید بیش از 20 نفر جذب شده اند.

وی ادامه داد: تعداد بازیکن های ثبت شده در هیئت پزشکی تیر و کمان استان قم از یک تن به 34 تن رسیده است که با بهتر شدن شرایط کرونا استان و افزایش تعداد جشنواره ها این تعداد هم افزایش پیدا می نماید.

وی با اشاره به اینکه با مسقف شدن استادیوم تختی، از نظر سخت افزاری شرایط خوبی مهیا شد، بیان نمود: با بهبود شرایط کرونا در استان قم، رایزنی برای همکاری با سایر سازمان ها را پیگیری می کنیم.

رئیس هیئت تیرکمان استان قم بیان نمود: بعد از بهبود شرایط کرونایی استان قم، آماده برگزاری جشنواره تیروکمان برای خبرنگاران استان قم با موضوع خبرگزاری خبرنگاران هستیم.

وی اضافه کرد: برای پرورش بازیکن های حرفه ای بیش از سه سال زمان احتیاج است و شرایط کرونایی و تعطیلی استادیوم ها شرایط تمرین و آمادگی بازیکنان حرفه ای را هم تحت تاثیر گذاشته است.

تلخابی با اشاره به اینکه در سال های گذشته هیچ گونه فعالیتی در هیئت تیر وکمان انجام نشده است به همین علت احتیاجمند فعالیتی مضاعف است، اظهار کرد: ورزش تیر و کمان شرایط پیشرفت در استان قم را دارد و استقبال از این ورزش هم بالا است.

وی ادامه داد: برای جذب ورزشکاران آمادگی داریم دوره هایی به صورت رایگان برای شهروندان برگزار کنیم تا در صورت علاقه مند شدن در کلاس ها ثبت نام نمایند.

وی توضیح داد: به علت اینکه تیروکمان ورزشی گران است مردم کمتر به سمت آن می آیند؛ اما با توجه کمان های موجود در هیئت تیر و کمان شرایطی را مهیا کردیم که علاقه مندان با کمترین هزینه این ورزش را دنبال نمایند و هزینه دریافتی برای کلاس ها هم فقط صرف وسایل مصرفی می گردد و کارگاه های برگزاری هم با نصف مبلغ پیشنهادی فدراسیون برگزار می گردد.

رئیس هیئت تیرکمان استان قم اظهار کرد: با برگزاری مسابقات دوره ای استانی و رنکینک بندی بازیکنان هم شرایط تشویق برای استمرار شان در این ورزش را مهیا می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1199

به "ورزش گرانی که برای جوانان قمی مقرون به صرفه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش گرانی که برای جوانان قمی مقرون به صرفه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید