واکسن های چینی در برابر جهش ها تنظیم می شوند

به گزارش مجله فازنما، چین می تواند واکسن های کووید 19 خود را به سرعت در برابر انواع نوظهور کرونا تنظیم کند.

واکسن های چینی در برابر جهش ها تنظیم می شوند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، Shao Yiming، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین (CCDC)، یکی از عالی ترین مراجع پزشکی - دارویی این کشور، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: چین می تواند واکسن های غیرفعال خود را به سرعت برای مبارزه با انواع تازه جهش های ویروس کرونا تنظیم و فراوری کند.

Shao Yimingدر پاسخ به سوال رسانه ها در خصوص سویه جهش یافته کرونا در هند گفت: واکسن ها غیرفعال با دستکاری جزئی در فراوری می توانند در برابر انواع تازه موثرتر باشند.

وی ادامه داد: ما قادر به به روزرسانی واکسن هستیم تا زمانی که داده ها و تحقیقات نشان دهد که انجام این کار لازم است.

کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین گفت که CCDC به وسیله همکاری بین المللی سویه های تازه ویروس جهش یافته را بدست می آورد.

شائو اضافه نمود: تحقیقات در خصوص انواع مختلف در حال اجرا است و واکسن ها برای ارزیابی اثربخشی در دست آنالیز هستند؛ وی تأکید کرد: ما در حال تحقیق و جمع آوری اطلاعات در خصوص نوع تازه کرونا که در هند ظهور یافته هستیم.

کارشناس ارشدمرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین گفت: واکسن های فعلی بر روی بیشتر انواع کووید 19 موثر است و خواهان واکسینه شدن مردم برای جلوگیری از جهش ها هستیم؛ سویه های جهش یافته ویروس فقط در صورت توسعه ویروس ها ادامه خواهند یافت.

داده ها نشان می دهد واکسن های غیرفعال چین و واکسن های مبتنی بر فناوری mRNA فراوری شده به وسیله سایر کشورها برای انواع مختلفی که برای اولین بار در انگلیس، آفریقای جنوبی و برزیل شناسایی شده اند، موثر است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1109

به "واکسن های چینی در برابر جهش ها تنظیم می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن های چینی در برابر جهش ها تنظیم می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید