نگران اشتباهات داوری هستم، گل مطهری مرا یاد دوران جوانی ام انداخت

به گزارش مجله فازنما، به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، جواد قراب در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از شرایط استقلال چیست، گفت: قبل از هر چیزی باید به انتخاب آقای فکری اشاره کنم. انتخاب فکری به عنوان سرمربی این فصل استقلال انتخاب بسیار خوبی بود و بیشتر پیشکسوتان با این انتخاب موافق بودند. او در دوران بازیگری هم فرد متعصبی بود و هم خودش و هم دستیارانش، از خانواده استقلال هستند.

نگران اشتباهات داوری هستم، گل مطهری مرا یاد دوران جوانی ام انداخت

وی اضافه نمود: استقلال خریدهای خوبی داشته و امیدوارم با کوشش کادر فنی و بازیکنان، این تیم در سرانجام فصل دل طرفداران را شاد می نماید. در بازی برابر مس رفسنجان اگر صادقانه بخواهم صحبت کنم، نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم ولی با صحبت های فکری در بین دو نیمه، استقلال نیمه دوم خیلی بهتر شد و دو گل بسیار خوب را به ثمر رساند. گل مطهری، من را یاد گلم به هما انداخت که روی پاس معینی زده بودم. کمی استرس در تیم بود که ناشی از بازی اول لیگ بود و فکر می کنم در ادامه این استرس کمتر گردد.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: هرچند معتقدم که نباید استقلال به داوری کار داشته باشد ولی عملکرد داور بازی با مس خیلی بد بود. او اصلاً در حد و اندازه این بازی نبود و دو پنالتی استقلال را نگرفت و کارتی که به مطهری داد هم اشتباه بود. این نگرانی از الان برای ما ایجاد شده که نکند مانند فصول گذشته استقلال از داوری لطمه ببیند و به طور کلی نگران اشتباهات داوری علیه استقلال هستیم. امیدوارم فکری در این رابطه هم بگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 720

به "نگران اشتباهات داوری هستم، گل مطهری مرا یاد دوران جوانی ام انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران اشتباهات داوری هستم، گل مطهری مرا یاد دوران جوانی ام انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید