صحبت از داوری، بهانه ژاوی برای پوشاندن ضعفش بود ، پرسپولیس با شکست پاختاکور می تواند قهرمان گردد

به گزارش مجله فازنما، محمود کلهر گفت: مثل همواره مربی و بازیکن تیمِ بازنده هرچقدر هم که عظیم باشند، دنبال پوشاندن ضعف خودشان با مطرح کردن مسائل داوری هستند.

صحبت از داوری، بهانه ژاوی برای پوشاندن ضعفش بود ، پرسپولیس با شکست پاختاکور می تواند قهرمان گردد

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ورزشی دانشجو درخصوص برد پرسپولیس مقابل السد گفت: به نظرم پرسپولیس در این بازی یک تیم کاملا حرفه ای بود. یحیی گل محمدی با بررسی دقیقی که از السد داشت هم از نفوذ بازیکنان کلیدی حریف جلوگیری کرد و هم موقعیت های گل خوبی ایجاد شد. گل محمدی در نیمه های دوم همواره نتیجه بازی را به نفع خودش تمام می نماید و مقابل شاگردان ژاوی هم این کار را انجام داد و حتی می توانست به گل های بیشتری هم دست پیدا کند. پرسپولیس در این بازی به خوبی از فضای پشت مدافعان کناری السد استفاده کرد و روی دو صحنه توپ به تیرک دروازه این تیم برخورد داشت. حتی در دقایق سرانجامی که سیامک نعمتی اخراج شد، بازهم تاکتیک های هجومی به خوبی اجرا شد و در نهایت پرسپولیس با اقتدار توانست برنده بازی باشد.

کلهر در واکنش به اظهارات ژاوی، سرمربی السد مبنی بر تأثیر داور در شکست این تیم قطری، گفت: مثل همواره مربی و بازیکن تیمِ بازنده هرچقدر هم که عظیم باشند، دنبال پوشاندن ضعف خودشان با مطرح کردن مسائل داوری هستند. تیمی که تا این اندازه سرمایه گذاری نموده و تدارک خوب دیده، آیا ملاک فقط همان خطای پنالتی گرفته نشده است؟ اگر دو توپ پرسپولیس به تیرک نمی خورد و گل می شد، بازهم ژاوی اینطور حرف می زد؟ اینها توجیهی است برای ناکام ماندن سرمایه گذاری های السد در مقابل پرسپولیسی که بازیکنان کلیدی اش جدا شده اند.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد احتمال بخشش کارت قرمز سیامک نعمتی گفت: امیدوارم AFC بین تیم های ایرانی با قطری و عربی که نفوذ خوبی در کنفدراسیون دارند، تبعیض قائل نگردد. نظرم این است که پرسپولیس در خط دفاع بدون سیامک نعمتی هم مسئله ای ندارد چون بازیکنانی مثل شیری و حتی شجاع خلیل زاده را دارد. با این وجود حضور سیامک نعمتی در این پست می تواند تأثیرگذارتر باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و همانطور که بن عطیه بخشیده شد، مسئولین ما با نفوذ بیشتر در AFC بتوانند حق مان را بگیرند.

ملی پوش اسبق کشورمان درمورد پاختاکور، حریف مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس توضیح داد: هیچ تیمی ضعیف نیست و پاختاکور از لحاظ بدنی از تیم های عربی جلوتر است و کار تیمی فوق العاده خوبی دارد. همانطور که دیدیم آنها بیشتر دقایق بازی مقابل استقلال، سوار بازی بودند. بازیکنان پرسپولیس با دوندگی بسیار بالا نباید به همچین تیمی که خط هافبک و حمله زهردار دارد، اجازه بازیسازی بدهند. اگرچه نباید فراموش کرد پاختاکور در خط دفاع و دروازه بان ضعف های خیلی زیادی دارد که پرسپولیس می تواند از این موضوع استفاده کند. پرسپولیس با آرامش، اعتماد به نفس بالاتر و استفاده از ضربات ایستگاهی به راحتی می تواند برنده ملاقات مقابل پاختاکور باشد.

کلهر در سرانجام اضافه نمود: به نظرم اگر پرسپولیس بتواند پاختاکور را شکست دهد، با استفاده از اُفت بدنی تیم های عربی، فینالیست هم می گردد و می تواند به قهرمانی آسیا برسد. خوشبختانه پرسپولیس با حضور در لیگ و جام حذفی در کوران مسابقات بود و این موضوع یاری کرد تا تیم در شرایط بازی باشد. باتوجه به شناختی که از یحیی گل محمدی دارم، می تواند آرامش لازم را به تیم بدهد و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس مقابل پاختاکور با غرور بازی نکنند و مثل استقلالی ها دچار اشتباهات فردی نشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 634

به "صحبت از داوری، بهانه ژاوی برای پوشاندن ضعفش بود ، پرسپولیس با شکست پاختاکور می تواند قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت از داوری، بهانه ژاوی برای پوشاندن ضعفش بود ، پرسپولیس با شکست پاختاکور می تواند قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید