مقاله: معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا

به گزارش مجله فازنما، لازم به ذکر است تنها تعداد کمی از دانشگاه های کانادا که در فهرست 300 دانشگاه برتر جهان قرار دارند، عملکرد خود را بهبود بخشیده اند. دانشگاه های دارای ارتقا رتبه شامل دانشگاه مک گیل (از رده 19 به 17)، دانشگاه تورنتو (از رده 29 به 23) و همچنین دانشگاه وسترن انتاریو و دانشگاه مک مستر هستند. در این بین رتبه دانشگاه بریتیش کلمبیا (از رده 44 به 51) و دانشگاه آلبرتا (از رده 78 به 100) در مقایسه با سال گذشته تنزل داشته اند.

مقاله: معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا

با در نظر دریافت این که دانشگاه مک گیل از نظر مقیاس یک سوم دانشگاه تورنتو است و با توجه به این که دانشگاه های استان کبک سالانه 750 میلیون دلار کمتر از دیگر دانشگاه های کانادا یاری اقتصادی از دولت دریافت می نمایند، استانداردهای آکادمیک دانشگاه مک گیل بسیار بالا ارزیابی می گردد. واقعیتی که باعث شده این دانشگاه به یکی از اولین انتخاب های علاقه مندان به تحصیل در کانادا تبدیل گردد.

دانشگاه مک گیل قدیمی ترین دانشگاه مونترال است. این دانشگاه در سال 1821 افتتاح شده است. بیشتر از 36 هزار دانشجو شامل دانشجویان بین المللی که برای تحصیل در کانادا به این کشور آمده اند، هر سال در مک گیل تحصیل می نمایند.

در رده بندی های جهانی دانشگاه ها، دانشگاه مک گیل (McGill) مونترال برترین دانشگاه کانادا شناخته شده است. در رده بندی جهانی صندلی دانشگاه مک گیل از رده 19 در سال گذشته به رده 17 ارتقا پیدا نموده است. دانشگاه مک گیل همیشه در میان 25 دانشگاه برتر جهان قرار داشته است. جالب است بدانید دانشگاه مک گیل گاهی تنها دانشگاه کانادایی بوده که در فهرست 25 دانشگاه برتر جهان جای گرفته است.

منبع مقاله: معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 671

به "مقاله: معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی دانشگاه مک گیل برای تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید