تور کانادا: نسل نو هواپیمای بوئینگ، خبر کانادا

به گزارش مجله فازنما، هواپیمایی کانادا نسل جدیدی از خدمات منظم حمل و نقل هواپیمایی را به وسیله Boeing 737 MAX 8 ارائه می دهد و وارد مرحله جدیدی از توسعه هواپیمایی می گردد.

تور کانادا: نسل نو هواپیمای بوئینگ، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

نسل نو هواپیمایی کانادا شاهد پرواز امروز صبح AC137 از تورنتو به کالگری؛ اولین پرواز با استفاده از 169 جایگاه، با سوخت کارآمد هواپیما، شامل سیستم تفریح، ظرفیت مخزن ذخیره سازی سربار بزرگ و فضای داخلی Sky Interior بوئینگ بود.

این هواپیما بعلاوه در طول روز، در پی سرویس های مونترال به ونکوور به جابه جایی مسافران از کالیفرنیا به مونترال می پردازد.

بنجامین اسمیت، رئیس شرکت هواپیمایی مسافربری ایر کانادا، گفت:

معرفی یک نوع هواپیمای نو به ناوگان، همواره برای یک شرکت هواپیمایی هیجان انگیز است؛ اما ما می دانیم که حتی مشتریان از Boeing 737 MAX 8 هیجان زده خواهند شد؛ چرا که اصلی ترین ناوگان حمل و نقل آمریکای شمالی است. با استفاده از این هواپیمای نو، نسل بعدی سیستم تفریح در حال حاضر معرفی می گردد و مشتریان فضای ذخیره سازی وسیعی را برای محموله های حمل و نقل پیدا خواهند کرد.

اسمیت گفت:

Boeing 737 MAX 8 کارآمدتر و کم صداتر از هواپیما قدیمی است که این باعث حفاظت بیشتر از محیط زیست می گردد. این افزایش بهره وری ما را قادر می سازد تا به طور مؤثر با بقیه رقابت کنیم. این موضوع باعث افزایش قابلیت های پروازی هواپیما می گردد تا ما بتوانیم جهت شهرهای نو را در شمال امریکا و مقصدهای بین المللی راه اندازی کنیم. با توجه به هواپیماها قبلی ما Boeing 777 و Boeing 787 و Boeing 737 MAX 8، هواپیمایی کانادا همچنان یکی از مدرن ترین ناوگان ها در میان حمل کننده های جهانی است.

Air Canada دارای 61 سفارش برای 737 MAX است. آن ها باید تا سال 2021، ارسال شوند و طی 18 سال تحویل داده و از اواخر سال 2018 به ناوگان وارد شوند. اولین پروازهای برنامه ریزی شده در آمریکای شمالی شامل خدمات تورنتو، کالگری، ونکوور و مونترال است. این هواپیما بعلاوه در ماه های تابستان 2018 به طور جهانی در کافلاویک، دوبلین و شانون فعالیت می نماید. Air Canada 737 MAX در دو کلاس سرویس؛ تجاری آمریکای شمالی و مالی پیکربندی شده است. ویژگی های این هواپیمای نو:

  • آسایش و رفاه عالی با جایگاه های پیشرفته و نورهای نوآورانه LED در امتداد سقف برای کاربران فراهم شده است.
  • سیستم تفریح پیشرفته در پرواز با رابط کاربری نو با 15 زبان مختلف دارد و بعلاوه به زودی، مسافرین قادر به پخش ویدئو و صوت در دستگاه های خود خواهند بود.
  • با استفاده از آنتن هایی با بالاترین پهنای باند سریع ترین وای فای موجود در صنعت را ارائه می دهد که در اوایل سال 2018 شروع می گردد.
  • محفظه های فضای ذخیره سازی سرپوشیده دارد که فضای اضافی را برای اینکه هر مسافر یک کیسه با خود به همراه بیاورد ایجاد می نماید.
  • آخرین فناوری موتور آرام، تا 40 درصد کمتر سر و صدا را پشتیبانی می نماید که به معنای سفر آرام تر برای مشتریان در هنگام پرواز است.
  • مصرف سوخت کمتری نسبت به نسل های قبلی دارد.
منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1346

به "تور کانادا: نسل نو هواپیمای بوئینگ، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: نسل نو هواپیمای بوئینگ، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید