مذاکره استقلال با 2 سرمربی اسپانیایی و ایتالیایی، وعده حجت کریمی به طرفداران

به گزارش مجله فازنما، دو سرمربی از کشورهای اسپانیا و ایتالیا مدنظر مدیران استقلال برای راهنمایی آبی پوشان در فصل آینده هستند.

مذاکره استقلال با 2 سرمربی اسپانیایی و ایتالیایی، وعده حجت کریمی به طرفداران

به گزارش خبرنگاران حجت کریمی درباره شرایط انتخاب سرمربی تازه استقلال گفت: همانطور که اعلام نموده بودیم باید تکلیف ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو را امروز معین می کردیم. به هر دلیلی ادامه همکاری فراهم نشد و باید تشکر ویژه ای از زحمات ایشان داشته باشیم. برای ساپینتو در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنیم.

وی اضافه نمود: به طرفداران گفته بودیم در صورت عدم توافق با ساپینتو، تکلیف سرمربیگری استقلال را تا انتها هفته معین می کنیم. به همین دلیل پس از معین شدن شرایط همکاری با ساپینتو، سراغ گزینه های دیگر رفتیم و امشب با دو گزینه خارجی وارد مذاکره خواهیم شد.

سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: طبق اعلام قبلی روی حرفم هستم و نمی گذارم مثل سال گذشته زمان از دست برود. کوشش می کنم تکلیف سرمربی استقلال زودتر معین گردد؛ ممکن است یکی دو روز برای انجام مذاکرات زمان احتیاج باشد اما هر چه زودتر تکلیف تیم را معین می کنم. ضمن اینکه با احترام به مربیان ایرانی، تا این لحظه مذاکره ای با مربی ایرانی نداشته ام.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1657

به "مذاکره استقلال با 2 سرمربی اسپانیایی و ایتالیایی، وعده حجت کریمی به طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره استقلال با 2 سرمربی اسپانیایی و ایتالیایی، وعده حجت کریمی به طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید