مدیرعاملی که اظهارنظر جنجالی اش را تکذیب کرد

به گزارش مجله فازنما، هوشنگ نصیرزاده، سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون، که عضو کارگروه ساماندهی جابجایی هم هست، در مصاحبه ای توضیحاتی را در این باره ارائه کرد. او که مدیرعامل باشگاه خصوصی تراکتور هم هست، در اظهاراتش حرف هایی درباره نامه نهاد ریاست جمهوری درباره اجتناب از قرارداد دلاری بر زبان آورد و از این صحبت ها بعضی اینطور برداشت کردند که منظور او این است باشگاه های خصوصی می توانند قوانین جابجاییی نو را رعایت نکنند.

مدیرعاملی که اظهارنظر جنجالی اش را تکذیب کرد

در چنین شرایطی نصیرزاده این صحبت ها را تکذیب می نماید. او به خبرنگار ما گفت: مصاحبه ای از قول من در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که تیم های خصوصی می توانند مقررات جابجایی را رعایت ننمایند که این کذب محض است و چنین اظهاری از سوی من بیان نشده است.

او ادامه داد: تمام باشگاه های شرکت نماینده در مسابقات باید مقررات جابجایی را عیناً رعایت نمایند؛ و برای رعایت آن باشگاه های دولتی و خصوصی از هم تفکیک نمی شوند.

نصیرزاده صحبت های خود را اینطور به خاتمه برد: آن بخش از اظهارات من که به آن توسل می گردد ناظر به بخشنامه بالادستی در خصوص ضرورت اجتناب از قرارداد دلاری بود که نهاد ریاست جمهوری به کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش ارسال داشته که بیشتر متوجه باشگاه های دولتی است و ربطی به رعایت مقررات نقل و انتقال ندارد. زیرا این مقررات جامع الشمول و برای همه الزام آور است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1656

به "مدیرعاملی که اظهارنظر جنجالی اش را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعاملی که اظهارنظر جنجالی اش را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید