سقوط یک فرشته حوالی آی فیلم

به گزارش مجله فازنما، تهران (پانا) - بینندگان آی فیلم از یکشنبه 21 شهریور، ساعت 16 هر روز تماشاگر داستان مجذوب کننده و ماورایی سقوط یک فرشته خواهند بود.

سقوط یک فرشته حوالی آی فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، این سریال جایگزین سفر سبز می گردد.

سقوط یک فرشته که سال 90 به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان ساخته شد، گرچه برای مخاطب یادآور اسم سریال معروف او یک فرشته بود است، اما در عین حال تفاوت هایی با آن به لحاظ فرمی و محتوایی دارد که نمی توان از آن چشم پوشید.

این سریال هم در ژانر آثار ماورایی با استقبال نسبتاً بالای مخاطبان عام تلویزیونی روبه رو شد و بازیگران شاخصی همانند مسعود رایگان، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی و شبنم مقدمی در آن به ایفای نقش پرداختند.

ماجرای سریال در واقع روایتگر قصه زندگی پیرمرد با ایمانی به نام حاج حبیب است که دختری به نام سارا دارد. حاج حبیب با همسر دوست قدیمی خود که سال ها پیش فوت نموده یعنی شخصیت ریحانه ازدواج می نماید. ریحانه هم در این میان، دختری همسن و سال سارا به نام فاطمه دارد. در گیرودار قسمت های اول که بیشتر بر معرفی شخصیت ها متمرکز است به یک باره، سر و کله نیما پیدا می گردد و با شدت گرفتن دوستی نیما و سارا مسائل بسیاری در ادامه برای این خانواده رخ می دهد و ...

جذابیت اصلی این سریال بیان داستان از زبان شیطان (محمدرضا علیمردانی) به اسم راوی قصه است که تا به امروز سابقه نداشته است خصوصاً که از قسمت های میانی این سریال هویت اصلی او تعیین می گردد.

تهیه کنندگی این اثر را رامین عباسی زاده به عهده داشته است و علاوه بر پخش نخست در ساعت 16:00، در ساعت های 00:00 و 08:00 هم بازپخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1191

به "سقوط یک فرشته حوالی آی فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط یک فرشته حوالی آی فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید